fred på jord Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du trenger ikke å ruinere deg for en lomme-PC. Vi har testet tre håndholdte fra Palm og HP som både er lette og praktiske. Les mer Lenke til kommentar
oddity Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Litt dumt at ingen i prisguiden har Palm Z22 på lager da.. Det er noen andre mistenklig billige håndholdte i prisguiden også som heller ikke er på lager (der de er billige).. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ikke koster rx1950 under 2000 heller. https://prisguiden.no/product.php?productId=38366 Billigste nå er 2260 (amentino) og første som har på lager er 2395 (mpx), men den kanskje har steget i pris nå. Ser av prishistorikken at den kostet under 2000 i slutten av april 2006, så det kvalifiserer vel kanskje. Lenke til kommentar
awold Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Synes WLAN og bluetooth er et must på PDA'er, og blir litt endel mindre attraktivt å kjøpe uten. Hadde også vært fint hvis noen av de kom med vpn klient slik at man kan sjekke epost og surfe trygt på wlan. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Vet jeg sikkert virker teit nå, men: prisguiden -> mobiltelefoni -> PDA/Håndholdt... Betyr dette at man kan ringe med disse latterlig billige sakene? Eller er dette forbeholdt dyre modeller? PS, du over: [b]Rigg: DimensionTM 3100C, P-4 2.8 ghz, 512 giga mega whatever, GMA900 HD, ekte windows advanced home xp pro m/genuine pro.[b] endre til: [b]Rigg: DimensionTM 3100C, P-4 2.8 ghz, 512 giga mega whatever, GMA900 HD, ekte windows advanced home xp pro m/genuine pro.[/b] Endret 20. september 2006 av Okay Lenke til kommentar
hrambjor Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som kjenner til GPS/programvare som kan brukes på denne iPAQen. Har fått denne modellen på jobb, men finner ikke noe gps som passer. Har tenkt å bruke den i bilen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det hadde vært litt digg med håndholdt PC igjen, veldig praktisk. Brukte det mye en gang i tiden, rundt 2001-2002, brukte den første IPAQen med fargeskjerm, det var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Beklager å måtte dra frem en gammel tråd. Men hva er forskjelen på HP iPAQ rx1950 Navigator og HP iPAQ rx1950 Pocket PC? Prisen er ihvertfall ganske forskjellige. Skal kjøpe en rx1950 til Pappa til jul men jeg skulle likkt å vite forkjelen på disse to, så jeg ikke risikerer å sitte med sjegget i postkassa. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Beklager å måtte dra frem en gammel tråd.Men hva er forskjelen på HP iPAQ rx1950 Navigator og HP iPAQ rx1950 Pocket PC? Prisen er ihvertfall ganske forskjellige. Skal kjøpe en rx1950 til Pappa til jul men jeg skulle likkt å vite forkjelen på disse to, så jeg ikke risikerer å sitte med sjegget i postkassa. 7489231[/snapback] Navigator er med bilholder med gps. Har selv nettopp bestilt den.. Ble sendt fra amentio i morrest. 1300kr for pda + bilnavigasjon.. i tillegg er det audio utgang på den så man kan koble den til cd spiller med aux inngang, da har man plutselig mp3 spiller til bilen også. det gjennstår å se hvor bra navigasjonen er da.. jeg har tomtom 6 og kart som jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Navigator er med bilholder med gps. Har selv nettopp bestilt den.. Ble sendt fra amentio i morrest. 1300kr for pda + bilnavigasjon.. i tillegg er det audio utgang på den så man kan koble den til cd spiller med aux inngang, da har man plutselig mp3 spiller til bilen også. det gjennstår å se hvor bra navigasjonen er da.. jeg har tomtom 6 og kart som jeg skal bruke. 7491233[/snapback] Ok, men hva er forskjelen på de to siden det er såpass prisforskjel på dem? Det som er viktig er kalender, WiFi, office funksjoner og muligens også mail. HP iPAQ rx1950 Navigator HP iPAQ Pocket PC rx1950 Navigator med TomTom GPS, Bilholder, Skandinaviakart Sistnevnte er da en del dyrere. Det eneste jeg klarer se er at det er større grensesnitt og at det er større programvare utvalg. Er de noen andre forkjeler? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har fått den nå.. det er wifi office og mail på den.. kan slenge ut noen bilder av den den og en liten test iløpet av kvelden eller morgendagen.. fikk den akkuratt 30 timer etter bestilling.. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Nå etter et par timer med testing må jeg si jeg er strålende fornøyd. -Wifi funksjonen funker strålende, hadde ikke trodd det var så mange trådløse nettverk rund om kring. -Kalenderen er helt grei. -den har word, exel, powerpoint og Outlook. -Det følger med pocket msn, som gjør at man kan sitte på msn eller sjekke hotmail,hvis man har det. -Navigasjonen funker kjempe bra, jeg bruker heller tomtom6 siden jeg har det.(måtte sette gps fra 4800 til 19200) -Via michelin navigatorsom følger med sier ifra litt i siste liten. - Det er litt kjip at man bare får koblet til gps når man sitter i bilen, men det er der jeg trenger den. Altså 1300 for gps og pda, helt genialt til prisen!! Er det noen som lurer på no anngående rx1950 navigator skal jeg prøve å svare Mvh. Shrek_2 Endret 16. desember 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg