Gå til innhold

Bærbar maskin til 3d-spill

Han2Solo

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Har planer om å hive ut den stasjonære Pc skiten som tar så inn i granskauen mye plass, og heller kjøpe meg en bærbar. Ettersom jeg bruker Pc mest til spilling, hovedsaklig fps-spill ala Quake, så vil jeg ha en bærbar som kan brukes til dette. Noen forslag? Noen som har erfaringer?

MVH

HanSolo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell er en av de få som leverer bærbare med Geforce2Go med 32MB DDR ram. Skal du spille spill på en bærbar så er nok Dell det beste alternativet, selv om jeg ikke har noen problemer med å kjøre Colin McRae Rally 2, FIFA 2002 på min Toshiba SatPro 4600 (det er P3 800MHz med Trident CyberBalde 16MB skjermkort).

Telcontar

Lenke til kommentar

hallo

broren min bestilte Bærbar fra dell med gf 2 DDR. for ca 1 1/2 monder siden

han måtte betale på forskud, (han satte han inn pengene og sende mail til dell om ikke de kunne sende den så fort som mulig!)

(Dell sa vi har ikke motat noen penger fra deg!)

Det gjør ikke så mye for han har kviteringen, men det er IRITERENDE. :sad:

1 dell er trege med å svare på mailene dine

2 dell er noen ROT-KuKer!

de har sikkert gode PC-er men de er IDIOT

(Dell er så fette IDIOT at det går ikke ann å bli IDIOT!!) :roll:

AMD 1000

asus a7m266

512 DDR ram

ati 8500

live 1024

19" hansol

LoL, er bare litt sinna :razz:

Lenke til kommentar

For noen dager siden hadde jeg problemer med en tv-utgang på min Dell bærbar. Ringte... og ikke uventet så kunne selvfølgelig ikke han på telefonen hjelpe meg. (jeg hadde jo prøvd alt).

Men han sendte en teknikker hjem til meg dagen etter og byttet ut noen deler og fikset det.

Vil ikke si dårlig service akkurat...

Sikkert noen andre som har hatt dårlige erfaringer med en webshop eller et firma, men sånn er det.

Alle spill fungerer utmerket på Dellen. Det eneste er kanskje at jeg skulle ønsket at de oppdaterte driverne sine litt oftere.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en Dell med Inpsiron med 32 ddr geforce, jeg fikk den 4 dager før leveringstid og fikk bærbaren ennå jeg ikke hadde betalt regningen, men den er betalt nå på 17350-. Den stasjonære pc'en min kommer jeg ikke til å bruke igjen og det er sikkert. Kjøp en Dell, de e drit rått!!!

Hilsen en Trønder!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...