qualbeen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Heisann, har i dag lest flere nyheter på hw.no, men nederst savner jeg den diskuter-lenken som pleier å ligge der... Nå må jeg navigere meg inn på diskusjon.no, finne kategorien "hardware" -> "diskuter artikler" og lete meg frem til riktig artikkel. Meget plagsomt!! Hvorfor har dere fjernet denne linken? Det gjelder alle dagens artikler (tirsdag, 19.09.06). Sitter forøvrig på Opera, linux-boks, men tviler på at problemet ligger her.. Se bilde: NB: ser at problemet er fikset på aller aller nyeste nyhets-innlegg. Nå gjenstår det bare for hw.no å fikse resten Endret 19. september 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Satt også og irritert meg over det samme. Bruker alltid å sjekke forumet via den linken, da jeg mener det kommer utrolig mye bra frem der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har sett det samme kulturo.no ganske ofte også. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Den er tilbake nå. Ved en optimalisering av noe av programkoden bak tidligere i dag ble det innført en bug i cachingen som gjorde at symptomene først viste seg lenge etter at koden var rullet ut. Nå er det fikset (er jeg rimelig sikker på). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå