jammi Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) *slett denne, en eller annen..* Endret 6. november 2006 av jammi Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Giddet ikke engang vente på å få fram alle bildene jeg. Tips: ett og ett bilde, og mindre i størrelse. Tar en evighet for enkelte å få fram, og lettere å vurdere når det ikke er mange på en gang. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Denne ble da helt rar... Endret 19. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Dag-Erik: Greit nok at det ville ha vært bedre, men du kommer likevel med en veldig usaklig kommentar her - er det du som skal bestemme hvor vidt bilder er nødvendige eller ikke å legge opp til vurdering og kritikk? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Dag-Erik: Greit nok at det ville ha vært bedre, men du kommer likevel med en veldig usaklig kommentar her - er det du som skal bestemme hvor vidt bilder er nødvendige eller ikke å legge opp til vurdering og kritikk? 6894659[/snapback] Nei, selvfølgelig så er dette bare min mening. Det er vel lov? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Sånn! Nå ligger bare bilder av solnedganger sammen.. Fpr heller lage poster til de andre senere.. Dag Erik: Hvilket var det du synes var fint? Er det i posten nå? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Sånn! Nå ligger bare bilder av solnedganger sammen.. Fpr heller lage poster til de andre senere.. Dag Erik: Hvilket var det du synes var fint? Er det i posten nå? 6894682[/snapback] Synes den med bjella var veldig fint! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Takk, Dag Erik! Lurte litt på hva folk ville si om nettopp det bildet.. Hva synes du om de gjenstående? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Her har jeg lagt til på kraftigere farger på et av bildene.. Endret 6. november 2006 av jammi Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Takk, Dag Erik! Lurte litt på hva folk ville si om nettopp det bildet.. Hva synes du om de gjenstående? 6894704[/snapback] Ville heller lagt kraftigere farger på enkelte bilder. Slik at de virket litt mer "intense" og litt mer solnedgang. Edit: Fikk ikke lagt opp bilde nå. Men var helt likt det jeg så du hadde laget samtidig som meg Det ble finere synes jeg! Endret 19. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Takk! Kanskje litt vel mye farger jeg la på, men.. Artig at vi så det samme! Endret 19. september 2006 av jammi Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Takk! Kanskje litt vel mye farger jeg la på, men.. Artig at vi så det samme! 6894781[/snapback] Hehe, ja. Fine bilder Stå på! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Ingen andre som mener noe om bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå