Gå til innhold

Norton antivirus og internet security!

Anbefalte innlegg

Hei, første gang jeg bruker forumet så sry hvos jeg putta denne i feil forum!

Jeg skal uinnstalere, men når jeg skal fjerne det finner jeg ikke den uinnstaleringen eller hva det nå heter i endre eller fjern programmer!

Den står ikke på lista i det hele tatt! Prøvd og rs pcN osv. De som lurer har jeg Norton 2004.

Og det er derfor jeg skal bytte den for den har gått ut av dato eller no sånt. Håper dere kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal uinnstalere, men når jeg skal fjerne det finner jeg ikke den uinnstaleringen eller hva det nå heter i endre eller fjern programmer!

Den står ikke på lista i det hele tatt! Prøvd og rs pcN osv. De som lurer har jeg Norton 2004.

Og det er derfor jeg skal bytte den for den har gått ut av dato eller no sånt. Håper dere kan hjelpe meg!

6894441[/snapback]

norton kan ofte være en plage å bli kvitt. hadde det før selv og det var veldig mye om og men før det endelig ble fjerna. norton installerer porgrammene sine adskilt. Så på endre/fjern programmer så må du se etter live update eller hva det heter, og slikt og fjerne hver komponent manuelt

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

6894441[/snapback]

Men jeg finner ikke no annet en Livereg (Symantec Corporation) Men når jeg prøver og uinnstalere det så står det :

Symantec LiveReg kan ikke fjernes nå fordi følgende programmer krever denne komponenten

Norton antivirus

Noron internet security

Men som jeg har sagt jeg finner dem ikke

Lenke til kommentar

6894441[/snapback]

Men jeg finner ikke no annet en Livereg (Symantec Corporation) Men når jeg prøver og uinnstalere det så står det :

Symantec LiveReg kan ikke fjernes nå fordi følgende programmer krever denne komponenten

Norton antivirus

Noron internet security

Men som jeg har sagt jeg finner dem ikke

6895548[/snapback]

har du prøvd å gå inn på der norton er plassert C: ...osv. kan hende det ligger et ikon inne i mappa som det står uninstall på. eller gå på startmenyen og på norton og se om du finner noe uninstall greier.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...