Sigurd_nt Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg har et "problem" med ice trådløst internett. (3g nett) Jeg kjører speedometertest og det viser at jeg har en linje på: nedlasting 800 kb/s opplasting 120 kb/s Hvorfor får jeg da ikke spillt Counter strike. ping på 150. og ventrilo ping på 300. linjen burde vel holde til dette? er det noe man kan gjøre? Endret 19. september 2006 av Sigurd_nt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ping og hastighet er nermest uavhengige. En slik trådløs løsning har høy ping, enkelt og greit - slik er det bare. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ping vil variere med hvor stor belastning det er av brukerne i ditt nærområde og din signalstyrke mot senderen. Det kunne vært interessant om du postet resultatet av en traceroute! ICE er forresten ikke 3G men CMDA Dosvindu: tracert vg.no Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ICE er forresten ikke 3G men CMDA 3G står vel så vidt jeg vet bare for "3.generasjons mobilnett", så både UMTS og CDMA kan sies å være 3G.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå