fxwz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Da mottok jeg omsider min nye iPod Nano Svart som natten er den, og jammen fulgte det med slik en dockingstasjon tilpasser for akkurat denne modellen. Ellers så har de også kvittet seg med de svarte putene som var ment til å trekke over ørepluggene, til fordel for en ny ergonomisk gummiring som ligger rundt. Disse skal visst forhindre at pluggene faller ut så lett fra ørene. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Heldiggris! har selv lyst på den nye. tåler skjermen mange riper? i forhold til den gamle altås. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Noen som vet når den kommer i vanlige butikker her i Norge? Eller er den der allerede? Tenker da på Elkjøp og liknende, siden jeg vil gjerne ha forsikring og hvordan og hvor lenge fungerer Grantien/Forsikringen fra Apple? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Dobbelposting..... f*kk ass Endret 19. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Noen som vet når den kommer i vanlige butikker her i Norge? Eller er den der allerede? Tenker da på Elkjøp og liknende, siden jeg vil gjerne ha forsikring og hvordan og hvor lenge fungerer Grantien/Forsikringen fra Apple? 6897521[/snapback] Tror den har hvert er minst et halvt år... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har den nye Ipod Nano vært ute i ett halvt år? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Nei, kezoom tenker vel på første generasjons nano han. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 HAr det komt en ny nano? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.apple.com/ipodnano/ Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Åja, skjønner.. Ser ut som en tynn utgave av Ipod mini.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kan vel si det sånn ja, synes den første nanoen så bedre ut jeg da Likte det at alle de forskjellige type iPodene hadde hver sine "skjønnhetstrekk". Nanoen nå har jo det at den er liten men den ligner for mye på en annen type ipod, nemlig minien ... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har kjøpt meg den grønne selv, og er fornøyd.. Nå kan jeg ha den i lomma og slenge den litt rundt uten at den skal bli full av riper, i motsetning til den gamle nanoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå