Gå til innhold

Har jeg plettfri vandel?

AlleDager

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er jo hvilket lovbrudd dere løp ifra.

Og som jeg sa så har du ikke fått de to førstnevnte på rullebladet, og de ble neppe notert ned internt hos dem heller. Hadde vært uhørt banalt å bruke kastanjekasting da du var 14 imot deg om du har oppført deg flott siden da.

6894821[/snapback]

Siste jeg ble tatt for av politet var jeg 15år. Da løp jeg bare det var alt.

Før der igjen var kastanje episoden. Ikke noe annet. Eller jo...

Knipset en fyrstikk oppi en søplekasse den begynte å brenne. Så slokka noen folk den. Dagen etter kom politiet å prata med meg. Da gikk jeg i 7.klasse

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi faen i alt før 15. Har du ikke blitt tatt inn etter det, så har du plettfri vandel. Men dere har ingen grunn til å bare løpe når politiet kom, så hvorfor løp derE?

6894853[/snapback]

Vi var vel 40 stk. Så begynte to å sloss, bare litt knuffing.

Så ringte noen fjols politet (da gjorde de opp senere bare).

Så sto jeg å snakka med han ene som sloss 20 m unna "gjengen". Så kom det en fyr på motorsykkel. Så roper han jeg snakker med: Beusj løøp og dro meg i gensern. Så løp vi bare så løp alle til venstre og av en eller en annen grunn løp jeg til høyre. S¨å tenkte jeg : jeg har jo ikke gjort noe og stoppa. Da la han meg i bakken og tok på meg håndjern:P. Så måtte jeg gå oppover gata, mens han kjørte bak meg. Så skulle han ha meg til å si navnene til dem ogsånt. Men sa jeg ikke kjente noen ogsånt. Så bare fulgte han meg hjem(bodde rett rundt hjørnet). Så når jeg kom inn, gikk jeg ut igjen og møtte de andre igjen.

En ting til. Han tok nøklene mine og mobilen min og la dem i lua mi. Så ble jeg forkjøla dagen etter faen as.

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar

Uhm. Låner tråden litt.

Kommer et forelegg på rullebladet?

Hadde en liten hendelse med bilen for litt siden. 5 laken i bot. Men det var ikke et forenkla forelegg, måtte inn til avhør osv osv. Fikk et forelegg i posten noen måneder senere.

Uansett, kommer det på rullebladet? :p

Lenke til kommentar
Uhm. Låner tråden litt.

Kommer et forelegg på rullebladet?

Hadde en liten hendelse med bilen for litt siden. 5 laken i bot. Men det var ikke et forenkla forelegg, måtte inn til avhør osv osv. Fikk et forelegg i posten noen måneder senere.

Uansett, kommer det på rullebladet? :p

6895045[/snapback]

Forenklet forelegg og parkeringsbøter kommer ikke på rullebladet. Når det ikke var forenklet kommer det nok på rullebladet.

Lenke til kommentar
Du får jo svar etter svar. Om du aldri har fått bot, straff, vært i forliksråd eller lignende, så er det ingenting å bekymre seg for, og om du er for jævlig lat til å stikke innom politistasjonen så kan du vel bare la være.

6896603[/snapback]

Virker som du er lat når man ser på antall post. Ikke vær frekk!

Lenke til kommentar

6896625[/snapback]

Haha, saklig. :wee:

Ja, jeg er vel egentlig litt lat kanskje, men vi kan i hvert fall ikke gjøre mer for deg enn å be deg kontakte politiet, for vi sitter dessverre ikke med tilgang til straffesakregisteret.

Lenke til kommentar

6896625[/snapback]

Haha, saklig. :wee:

Ja, jeg er vel egentlig litt lat kanskje, men vi kan i hvert fall ikke gjøre mer for deg enn å be deg kontakte politiet, for vi sitter dessverre ikke med tilgang til straffesakregisteret.

6896652[/snapback]

Poenget var at jeg ikke hadde lyst til det. Ikke kall meg lat a.

Lenke til kommentar
En ting til. Han tok nøklene mine og mobilen min og la dem i lua mi. Så ble jeg forkjøla dagen etter faen as.

Hvorfor tok du ikke bare på deg lua igjen?

6897071[/snapback]

Fordi han tok alt jeg hadde på meg av verdisaker og la det i lua mi som han la i kasserommet til motosykkelen.

Lenke til kommentar

Hvorfor tok du ikke bare på deg lua igjen?

6897071[/snapback]

Fordi han tok alt jeg hadde på meg av verdisaker og la det i lua mi som han la i kasserommet til motosykkelen.

6897239[/snapback]

Da skjønner jeg litt mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...