AlleDager Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hvordan vet man om man har det? Jeg har blitt stoppet av politet 5-10ganger. Men har aldri blitt annmeldt eller noe sånt. Hvor skjekker man det a? Edit: Er det noen Politimenn/politidamer her? Endret 19. september 2006 av xDraLLx Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det må du nok nesten spørre politiet om gitt... Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Det må du nok nesten spørre politiet om gitt... 6894199[/snapback] faen as, tør ikke spørre dem. Kanskje de gir meg bare fordi jeg spør Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det må du nok nesten spørre politiet om gitt... 6894199[/snapback] faen as, tør ikke spørre dem. Kanskje de gir meg bare fordi jeg spør 6894239[/snapback] Hahahaha, nei. Du må nok spørre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har du blitt staffet for noe i livet ditt? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Nei de kan ikke gi deg i ettertid fordi du spør. Men hvis du ikke har blitt anmeldt men bare har bøter så registreres ikke dette på vandelsattesten. Endret 19. september 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg har 9 tbanebøter på meg men det er noen som har sagt navnet mitt. Har annmeldt og masse sånt. Har også blitt stoppet av politiet for å gå på tak og får å løpe når politiet kom og sånt tull. Men alt var før jeg fylte 15år da. Tror jeg ble stoppa en gang etter jeg fylte 15 og, men da hadde jeg ikke gjort noe. Bare løp fordi alle andre løp Endret 19. september 2006 av xDraLLx Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 er det ikke bare å spørre om en vandelsattest.. det er jo det mest normale man kan spørre de om.. da får du jo svar.. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) http://www.politi.no/pls/idesk/docs/f1174037701/gp5168b.pdf Off må sende inn søknad. Kan jeg ikke bare ringe å spørre så får jeg et JA/nei svar? Alt er så vanskelig og firkanet hater: NIMI Lånekassen Postbanken Politiopplegget sikkert mere. Har hatt problemer med alle disse i dag Endret 19. september 2006 av xDraLLx Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva gjorde du da politiet stoppet deg, da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Får å få en vandelsattetst, må du personlig møte opp på politistasjonen. Der fyller du inn en søknad, og hvis du er heldig får du attesten samme dag. Eller så får du den i posten etter noen dager. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Hva gjorde du da politiet stoppet deg, da? 6894526[/snapback] Sa navn og sånt jeg hadde jo ikke gjort noe. Men sa jeg ikke huska fødselsnummeret:p Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er du heldig har du ikke fått noe på rullebladet, men du er sannsynligvis notert flere ganger på det interne rullebladet til politiet. Altså kan det bli holdt imot deg hvis du søker sikkerhetsklarerte stillinger som f.eks politi Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Er du heldig har du ikke fått noe på rullebladet, men du er sannsynligvis notert flere ganger på det interne rullebladet til politiet. Altså kan det bli holdt imot deg hvis du søker sikkerhetsklarerte stillinger som f.eks politi 6894744[/snapback] hm hvordan vet du det a? Jeg har bare blitt stoppa. Kan jeg ikke gå inn i militæret, marinen osv da? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sa navn og sånt jeg hadde jo ikke gjort noe. Men sa jeg ikke huska fødselsnummeret:p 6894686[/snapback] Omformulerer til: "Hvorfor stoppet politiet deg?" Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jo, det kan du. Det er bare snakk om visse statlige stillinger osv. vil jeg tro. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du kan f.eks aldri få deg jobb som noe som har med juss å gjøre, svært lite i staten (skattefuten o.l.), jobb som vekter/vakt kan du bare glemme. Politi/MP kan du vel strengt tatt tenke deg til selv Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jo, det kan du. Det er bare snakk om visse statlige stillinger osv. vil jeg tro. 6894772[/snapback] HAr veldig lyst til å gå inn i marinen og så prøve meg som marinedykker og så prøve meg som marinejeger. Jeg har blitt tatt for å kaste kastanjer på en buss når jeg var 14. Og klatre opp på et høy tak når jeg var 11/12. Ellers har jeg blitt stoppa en gang fordi jeg ble dratt med når alle løp Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Har du blitt staffet for noe i livet ditt? 6894253[/snapback] Nei. Aldri noen bøter ol. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Spørsmålet er jo hvilket lovbrudd dere løp ifra. Og som jeg sa så har du ikke fått de to førstnevnte på rullebladet, og de ble neppe notert ned internt hos dem heller. Hadde vært uhørt banalt å bruke kastanjekasting da du var 14 imot deg om du har oppført deg flott siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå