Gå til innhold

Har jeg plettfri vandel?

AlleDager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 9 tbanebøter på meg men det er noen som har sagt navnet mitt. Har annmeldt og masse sånt.

Har også blitt stoppet av politiet for å gå på tak og får å løpe når politiet kom og sånt tull.

Men alt var før jeg fylte 15år da. Tror jeg ble stoppa en gang etter jeg fylte 15 og, men da hadde jeg ikke gjort noe. Bare løp fordi alle andre løp

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar
Er du heldig har du ikke fått noe på rullebladet, men du er sannsynligvis notert flere ganger på det interne rullebladet til politiet. Altså kan det bli holdt imot deg hvis du søker sikkerhetsklarerte stillinger som f.eks politi :)

6894744[/snapback]

hm hvordan vet du det a?

Jeg har bare blitt stoppa.

Kan jeg ikke gå inn i militæret, marinen osv da?

Lenke til kommentar
Jo, det kan du.

Det er bare snakk om visse statlige stillinger osv. vil jeg tro.

6894772[/snapback]

HAr veldig lyst til å gå inn i marinen og så prøve meg som marinedykker og så prøve meg som marinejeger. Jeg har blitt tatt for å kaste kastanjer på en buss når jeg var 14. Og klatre opp på et høy tak når jeg var 11/12. Ellers har jeg blitt stoppa en gang fordi jeg ble dratt med når alle løp

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvilket lovbrudd dere løp ifra.

Og som jeg sa så har du ikke fått de to førstnevnte på rullebladet, og de ble neppe notert ned internt hos dem heller. Hadde vært uhørt banalt å bruke kastanjekasting da du var 14 imot deg om du har oppført deg flott siden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...