Haraldson Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, kom til å tenke på dette nå i stad - vi har alle mulighet til å legge inn saker og ting i notisblokka i kontrollpanelet, det være seg ting man må huske på eller BBCode man bruker mye og ikke gidder å skrive flere ganger. Greia er at det blir veldig tungvint å gå inn i kontrollpanelet og hente ut det man trenger hver bidige gang, sett at man bruker noe mye. Lurte derfor på om det på noen måte går an å implementere notisblokka når man trykker på hurtigsvarknappen, eventuelt inne i avansert svarmodus (kanskje bedre der, men kunne vært kjekt når man bruker hurtigsvar også). Eventuelt, om mulig, å la brukerne få valget om en slik funksjon. Kanskje bare jeg som syns dette hadde vært kjekt? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ta i bruk Opera, så kan du "trykke ut" en notisblokk ved å klikke på venstre kant. Du kan lagre mange notiser (lagres konstant mens du skriver), og enkelt lime inn hvilket notis du måtte ønske i et tekstfelt uten å berøre notisblokken fysisk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ta i bruk Opera, så kan du "trykke ut" en notisblokk ved å klikke på venstre kant. Du kan lagre mange notiser (lagres konstant mens du skriver), og enkelt lime inn hvilket notis du måtte ønske i et tekstfelt uten å berøre notisblokken fysisk. 6903789[/snapback] Forklar dette litt enklere takk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Opera har innebygget notisblokk som inneholder en del artige funksjoner jeg ikke har sett tilsvarende av. Man må bruke det for å skjønne det, men prinsippet er enkelt. Den oppfyller det trådstarter ønsker, og har i tillegg en del flere praktiske funksjoner. I et svarvindu, som her på forumet, kan du høyreklikke og velge "sett inn personlig notat". Da får du velge mellom alle notatene du har lagret. Notatene gjøres i en utbrettmeny på venstre side i Opera. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ikke aktuelt å bytte til Opera, så da begynner jeg å søke etter en slik FF-extension nuh! Edit: Tjah, har funnet et par, men bare en der jeg faktisk fant xpi-lenka og fikk installert noe, og den funka ikke akkurat som jeg hadde villet... Endret 20. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Synd at du ikke vurderer å teste ut Opera. Det er faktisk den beste nettleseren, og den er i tillegg mye kjappere enn Firefox. Både i oppstart og rendering. Bloatware-argumentene biter ikke på meg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Synd at du ikke vurderer å teste ut Opera. Det er faktisk den beste nettleseren, og den er i tillegg mye kjappere enn Firefox. Både i oppstart og rendering. Bloatware-argumentene biter ikke på meg...Ikke interessert i å bytte til Opera, så bare legg den der greia der død. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Greit nok. Jeg bare forteller deg hvilken programvare som oppfyller funksjonen du ber om i denne tråden. Jeg kunne forresten aldri ha tenkt meg å byttet til Firefox heller. Opera er webdesignerens drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg