Gå til innhold

12 V til bærebar pc..

mck

Anbefalte innlegg

Hei, tar over en pcen av faren min, nå til høst ferien. Det er en Dell Latitude D610, og tenkte at jeg skulle bestille meg en bærebar harddisk noen synspunkter eller tips om andre gode slike harddisker? Til slutt også en 12 V strømtilførsel så jeg kan bruke den i båten, i bilen osv. Hvor kan jeg få tak i dette, hos Dell eller kan komplett.no også ha det?

Hvis dette er til hjelp så er den jeg bruker på vanlig 230V nett i dag har følgende specs.

Input: 100-240V - 1.5A - 50-60Hz

Output: DC 19.5V - 3.34A

Håper noen har litt mer peiling enn meg her :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du en litt rimeligere omformer til bilen/båten... Det er bare å se deg litt rundt på nettet så finner du sånne overalt.

6895211[/snapback]

den er også fint, kanskje litt stor ?!?!. ellers, vil bare si at når du bruker ovennevnte, må du ha med deg adapter til PC. hvis du bruker den:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315693

så slipper du med å ha adapter som følgte med laptopen.... PLUG & PLAY (du må bare sjekke om det følger riktig overgang).....

Lenke til kommentar
Her har du en litt rimeligere omformer til bilen/båten... Det er bare å se deg litt rundt på nettet så finner du sånne overalt.

6895211[/snapback]

den er også fint, kanskje litt stor ?!?!. ellers, vil bare si at når du bruker ovennevnte, må du ha med deg adapter til PC. hvis du bruker den:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315693

så slipper du med å ha adapter som følgte med laptopen.... PLUG & PLAY (du må bare sjekke om det følger riktig overgang).....

6895332[/snapback]

Hvordan får jeg sjekket at det følger med riktig?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg sjekket at det følger med riktig?

6905606[/snapback]

det er en bilde her:

http://www.komplett.no/mlf/produkt/diverse...r_power_tip.jpg

men tror ikke det er til stor hjelp. anbefaler å kontakte komplett.no salg avdeling eller produsent support avdeling. oppgi model/type av laptop og da får du svar.....

jeg har solgt denne konverter til noen som har Asus og Fujitsu Siemens laptop og den virket fint.....

Lenke til kommentar
Hei, tar over en pcen av faren min, nå til høst ferien. Det er en Dell Latitude D610, og tenkte at jeg skulle bestille meg en bærebar harddisk noen synspunkter eller tips om andre gode slike harddisker? Til slutt også en 12 V strømtilførsel så jeg kan bruke den i båten, i bilen osv. Hvor kan jeg få tak i dette, hos Dell eller kan komplett.no også ha det?

Hvis dette er til hjelp så er den jeg bruker på vanlig 230V nett i dag har følgende specs.

Input: 100-240V - 1.5A - 50-60Hz

Output: DC 19.5V - 3.34A

Håper noen har litt mer peiling enn meg her  :whistle:

6894153[/snapback]

Dell har jo denne en 12V/220V kombi adapter, har dette selv, fungerer ypperlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...