Hakoon Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Etter at jeg har rotet litt for mye inne i pcen min vil den ikke starte opp. så godt som med en gang kommer det opp chassis intruded, fatal error, system halted. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 19. september 2006 av Hakoon Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ta ut BIOS-batteriet, start maskinen på nytt, slå av maskinen, sett i batteriet og start opp. Problem solved Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Ta ut BIOS-batteriet, start maskinen på nytt, slå av maskinen, sett i batteriet og start opp. Problem solved 6894126[/snapback] Har gjort det... Kan jeg ha mistet deler av bios? Endret 19. september 2006 av Hakoon Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Da har du knota med en pinne som CHA_INT eller noe slikt, en jumper du må sette tilbake (Chassis Intrusion) eller hva pokker den heter. Manualen er fint Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Etter at jeg har rotet litt for mye inne i pcen min vil den ikke starte opp. så godt som med en gang kommer det opp chassis intruded, fatal error, system halted.Noen som vet hva jeg må gjøre? 6894117[/snapback] Trykk på reset så starter den neste gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå