Gå til innhold

Den offisielle Dell Precision M65-tråden

apwr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt min M65 i en uke nå.

Spek:

Core2 2GHz, 2gb, 1680x1050, 80gb 7200 rpm

Så langt er jeg meget imponert. Meget rask, bedre i Afterfx enn jobbpc (AMD x2 3800). Virker veldig godt skrudd sammen, gode taster, meget bra skjerm.

Best av alt; 7500,- billigere enn en MacBook Pro som kollega fikk dagen før med dårligere spek.

Vurderer å kjøpe docking og kaste ut den stasjonære jobb pc-en.

Lenke til kommentar
av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke velge denne maskinen med dual core 2 prosessor, kun dual core (T2400, T2500 og T2600)

6896707[/snapback]

Det gjelder for fler at maskinene som Dell selger. Det står core2 på feks inspiron 6400 men his du går for å legge den til så finnes ikke muligheten. Du må nok ringe inn til dem.

Salgstriks av Dell for å kvitte seg med de "gamle" core duo prosessorene først. Lett å lure folk som ikke har så peiling.

Lenke til kommentar
Skal vi tippe hvor lenge denne tråden får leve? samtlige slike tråder som har blitt opprettet i senere tid har vel blitt stengt per omgående?

6896934[/snapback]

Dette var et svært konstruktivt innlegg... :roll: Vi lar denne tråden være den offisielle Dell Precision M65-tråden helt til den eventuelt blir stengt. Inntil da poster vi erfaringer og spørsmål om denne flotte maskinen og holder OT-innlegg utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...