SuperFly Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Heisan Sliter med å velge meg en smarttelefon. Den må ha WM5 og innebygget GPS. Det er must. Har K800i i dag og er vel litt utskjemt når det gjelder kamera, så det er en fordel om det er bra også. Dette er det nærmeste jeg kommer. https://prisguiden.no/product.php?productId=48019 Denne frister litt men har sugent kamera, noe de flerste smarttelefonene har. Mangler også 3G,EDGE,UMTS. hmm.gif Har ikke noe bråhast med å få meg ny mobbe så hvis det er noen som har peiling på når det kommer noen nye modeller med bedre spec så hadde jeg satt pris på en kommetar og kansje en link. PS. Det kommer alltid noe bedre med tiden så jeg trenger ikke noen svar som bare konstanterer det. Endret 19. september 2006 av SuperFly Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har ikke hørt om en eneste mobil som dekker alle de kravene. Men hvis du kan leve med en ekstern GPS enhet via bluetooth så har du en hel del mer å velge mellom. Nokia skal komme med GPS mobil i overkommelig fremtid. Men jeg ville ikke regnet med at den er i vanlig salg før over nyttår engang. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå