Andeplane Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg jobber med en scene som inneholder en projektor samt et lerret. For å få mer liv i scenen som video, så tenkte jeg å la bildet fra projektoren være flytende slik at det faktisk ser ut som at ting skjer. Derfor lurer jeg på om det er mulig å bruke en video som material hvor den i frame 1 bruker frame 1 fra videoen osv...det BØR jo være mulig, men jeg finner det ikke noe sted :/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, vil faktisk tro du må legge til dette etterpå i f.eks. AfterEffects fra Adobe.. Legge til en maske som tweenes i sekvensen din, for så å legge til en film inni denne masken. Har aldri prøvd AfterEffects før, men vil tro det er slik det fungerer. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bruker ikke Max selv, så jeg kan dessverre ikke hjelpe med fremgangsmåten, men jeg vet det er mulig. Har gjort det samme i Lightwave. Der er det bare å laste inn og bruke videofilen som et vanlig bilde... Tror det anbefales å bruke bildesekvens i stedet for videofil, forresten. Ble hvertfall anbefalt før... Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Tusen takk Jeg skal prøve det og kommer med tilbakemelding =) Uansett rart at max ikke har en obvious måte å gjøre det på da det sannsynligvis er blitt brukt mange ganger tidligere. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er bare å legge til i Diffuse slot'en på samme måte som et bilde... Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Haha ja, det er helt riktig Jeg var -helt- sikker på at jeg hadde prøvd det og at det ikke funka. Men det virka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå