thorgir Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, Trenger hjelp til å finne ut hvilken type minnebrikke jeg trenger til min laptop. Etter det jeg fant ut selv bruker den sodimm ddr2, men så var jeg i kontakt med Multicom, og der får jeg opplyst at jeg trenger en annen brikke som er spesiallaget til hp zd8000 maskinene. Denne brikken skulle de ha over 1700.- for, noe jeg syntes var veldig dyrt (i forhold til 8-900.- for en 1024MB brikke type sodimm-ddr2 hos MPX).... På minnebrikkene som står i PC'n står det følgende: Samsung 256MB 1Rx16 PC2-3200S-333-10-C1. Når jeg googler på det så står det mange plasser "SODIMM DDR2" osv. Jeg blei usikker av hele greia e:) Veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 På minnebrikkene som står i PC'n står det følgende: Samsung 256MB 1Rx16 PC2-3200S-333-10-C1. trodde at du kunne bruke 400 eller 533 MHZ brikker ?!?!..... send meg PM, så skal jeg sjekke for deg hos min leverandør..... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Mange av nettbutkkene har minnekonfiguratorer. Der er det bare å trykke inn modellen din og så får du opp hvlken minnetype som passer. Edit: Jeg tviler egentlig på at pcen din trenger noe spesialminne. Det høres heller ut som det er multicom som prøver å tjene litt ekstra penger. Endret 19. september 2006 av premium Lenke til kommentar
thorgir Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Det var det jeg tenkte jeg også. At Multicom prøvde å sko seg på min uvitenhet. Dårlig gjort igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå