Lennna Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Når jeg kopierer et bilde fra nettleseren så detter jeg ut av vinduet uten videre. Dette skjer med Opera, Explorer og Firefox. Jeg har søkt over alt om lignende problem og lurte på om dere hadde noe svar på hvordan jeg kan fikse det. M.v.h Lena Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) stenger nett leserne seg eller legger de seg bare ned når du kopierer bildene? Mvh Jostein Endret 19. september 2006 av kjaras Lenke til kommentar
Lennna Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Den stenger seg helt av. Når jeg går inn på "Mine Bilder" så stenger winows seg av, slik jeg må avslutte explorer.exe og starte den på nytt. Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 rart. har aldri hat det problemet, men mit råd er og legge in windows på nytt mvh Jostein Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 prøv å se om du finner noe fornuftig i event viewer under application. trykk start så kjør så skriver du 'eventvwr' og trykker enter. Se om du finner noen feilmeldinger som omhandler de programmene du nevnte. Har du forsøkt med nye drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå