Haugli Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Skjermen på min laptop bli fort støvete og jeg har lyst til å rengjøre den, men er litt i tvil hvordan? Tviler på at jeg kan ta ei fuktig tue å gnikke i vei? Forslag? Hilsen Ole Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Skjermen på min laptop bli fort støvete og jeg har lyst til å rengjøre den, men er litt i tvil hvordan? Tviler på at jeg kan ta ei fuktig tue å gnikke i vei? Forslag? Bruk en antistatisk klut, for eksempel denne : http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=340403000 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Finnes det ikke noe gratis jeg har hjemme jeg kan bruke da? Tørke forsiktig over skjemen med en tørr/lunken klut? Har ikke peiling, sånn helt egentlig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du kan sikkert bruke en vanlig klut, men selv ville jeg ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar
noringen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 kjøpte noe sånn brille-rens på optikern til 5kr, funka fett, spraya på og så bruker du veldig mykt papir til å tørke av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå