abarhaugen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hei Dette høres kanskje rart ut, men likevel... Har sett fra bilder at man sitter i vanlige ute terrasestoler på tg, er det mulig å ta med egen stol? altså en kontorstol som er av litt bedre kvalitet en de plaststolene..... MVH Andres Barhaugen Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg regner med at det går bra... selfølgelig så lenge man ikke har med seg en sofa eller noe lignende :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Er fullt mulig (og jeg vil anbefale) å ta med egen stol. De hagestolene man får er alt for lave å sitte i. Tviler på at de er særlig gode å sitte i 5 dager i strekk også :wink: Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 heh sant de ser jo ikke ut til å være særlig til luksus over de stolene der, blir vel noe misunelse å spore ved at noen sitter der med de stolene og andre i noen usle plast stoler men de må man jo tåle... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ta med en reise-seng. Man får vel litt vondt i ryggen etterhvert , men til tross for dette kan man lett kombinere soving og data. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 ja la oss se. når var TG igjen`? hmm... det er jo nesten et halvt år til... ja jeg skjønner du gleder deg. (ps: ta med deg egen stol. tenk på alle de timene du kommer til å sitte og tenk på en hard skolestol, så sier det seg selv.) Lenke til kommentar
lynils Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Visst far has ola ska kjøre trur e ikkje at du fæ plass te d! Åss kein sjølvsagt leie åss ein mini buss! Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 ja du har noen gode argumenter der... ja kanskje en minibuss ikke så dumt, gomle på brød ja nam nam!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå