Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har netopp reinstralert windows etter a ha byttet fra IDE til S-ATA II disk men jeg nar jeg prover a starte et spill sa er skjermen helt svart bade i intro filmene og i selve spillet. Det eneste untaket er WoW hvor introen er svart og nar jeg kommer til selve manyen er det en hel del som ikke fungerer som det skal (se vedlegg) all teksten og der man skal skrive inn passord og brukernavn er borte det er ogsa de flammene som skal vaere pa det bildet, pluss at animasjonen med bakgrunnen som beveger seg hakker veldig. Jeg har naturlighvis provd a oppdatere driverne til skjermkortet med det hjelper ingen ting. Skjermkortet mitt er et: AGP XFX GeForce 6800GT 256MB og hovedkortet er: ASRock 939Dual-SATA2 og prosessoren er en: AMD Athlon64 X2 Dual-Core og jeg kjorer Win XP PRO SP2 Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 her ser du ut som du har noen drivere som er ute og kjører på grafikk kortet har du prøvd og legge inn de nyeste driverne? Mvh Jostein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 ja det har jeg narurlighvis provd, bade driverne fra nVidias hjemmeside og XFX sin Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) siden det ikke er driverne høres det ut for meg at skjermkorte dit er på vei ned og på tide og skaffe seg nytt, siden den ikke klarer og kjøre under belasting, men har du husket og fense vifta og kjøleriba til skjermkorte? Mvh Jostein Endret 19. september 2006 av kjaras Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 skjermkortet kjopte jeg for bare en maned siden og det er ikke spesielt varmt Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Men når du monterte det er du sikker på atte du fikk gitt skjermkorte et kraftig støt?? (Statisk elektrisitet) jeg her klart nemlig det en gang og det gikk skjermkort og ram mvh Jostein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvis det skjedde ville vel skjormkortet sluttet a fungere helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå