Rinox Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! På skolen har vi fronter... Jeg ønsker å se en oversikt over filene som er brukt for fronter. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du vil se hvilke filer du har lastet opp på fronter? trykk på ett fag og velg portefølje, da får du opp filene som du har lastet opp til fronter mener jeg Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Nei, det er ikke min fronter. Det er skolens. Jeg vil vite hvordan jeg kan se php filene som er brukt for å lage det... Sånn for å se hva serveren inneholder... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Dream on. Dette går vel under kategorien cracking? Da får du heller gå på et annet forum enn hardware, for her driver vi ikke og deler ut slik informasjon. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ok, men det var ikke ment som cracking. Jeg ville bare vite hvor mange filer fronter bruker og litt info om de. Men blås i det... Noen som kan vise meg en enkel form for opplastingsscript? Et veldig enkelt et. Jeg lastet ned 3 stykker, men ingen funket... Noen som har laget et slikt script før? Det eneste det skal gjøre er å kunne la hvem som helst laste opp noe med en max størrelse til en mappe på serveren som heter opplastet. takker for svar Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, det er ikke min fronter. Det er skolens. Jeg vil vite hvordan jeg kan se php filene som er brukt for å lage det... Sånn for å se hva serveren inneholder... 6895772[/snapback] Har du proevd aa spoerre pent om aa faa ta en titt paa de relevante filene? Folk kan ofte overraske deg positivt hvis man velger riktig approach :-) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ja, men nå går jeg på u.skolen. Ingen på u.skolen vil i det hele tatt tro at jeg kan programmering. Dessuten... Vet ikke en gang hvem dataansvarligmannen er... Kan bare navnet... Men uansett... Har noen et enkelt opplastingsscript som sender filer til en mappe som heter opplastet? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Noen som kan vise meg en enkel form for opplastingsscript? Et veldig enkelt et. http://www.reducedcomplexity.com/scripts/uploader/ Her er et jeg brukte en gang. Funker fint, er enkelt å sette opp, pluss at det er enkelt å forandre på. Endret 20. september 2006 av funkyboy Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg klarer ikke å installere Jeg fikk denne feilmeldingen...: an error occured: /usr/bin/php-cgiuplConfig.php could not be opened/created. please try again or edit uplConfig.php manually. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kontroller at du har angitt riktig bane til config filen Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Men jeg vet ikke hvordan jeg skal anngi banen... Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 an error occured:/usr/bin/php-cgiuplConfig.php could not be opened/created. please try again or edit uplConfig.php manually. den mangler en skråstrek mellom php-cgi og uplCongfig.php.. prøv å åpne uplConfig.php eller den filen du kjører som senden feilmeldingen Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Takk Skal prøve nå Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 OK, forandret uplConfig... Hva skal jeg åpne nå? Jeg laget banen som: http://www.webprogrammering.1go.dk/upload/ Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ikke sånn det funker. du skal gi absolutt path, som sikkert er /data/cluster/free1go/w/e/upload/ i ditt tilfell (litt tricky å si, men sånn det virker som) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 tusen takk Men jeg får fortsatt den samme feilmeldingen... Kanskje du kan prøve å lage det? Jeg får det ikke til Hva er det jeg gjør feil ? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ser ikke ut som du har skifta variabelen.. huska å uplodade? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ja Skal prøve en gang til... Ved å gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå