Sargent Fire Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvilket underlag anbefaler dere meg til å bruke med Logitec Mx700 musen? Og er Mouse Pads noe å satse på. Mvh, Stian Lenke til kommentar
glabba Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg bruker fUnc Industries matta med min optiske Logitech Mouseman. Kjempefornøyd. Litt dyr, men så får du en stilig blikkeske med på kjøpet :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har Logitech MX700 og bruker Everglide Gaming Mat Optica. Den er supertynn, har god gli, er spesielt designet til optiske mus og er ganske billig :smile: Du får den hos http://www.microplex.no Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 har mx300 og everglide musmatta som personen over meg i tråden, den komboen er utrolig bra! kjempefornøyd med begge, musa sladder på underlaget når jeg knipser på den Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Glabba...Hva skal du med blikkboksen musematta kom i? matboks eller? hehehe :lol: Lenke til kommentar
felzius Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Mine original "pads" på Logitech's Wingman GamingMouse detter snart av.. funker litt dårlig med mouse skatez og everglide standard matte.. fullt av dritt på matta etter mouse skatez'. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har en MS IntelliExplorer v3.0 om fUnC 1030, Genial kombinasjon. Tror nok en MX700 på fUnC'en ville gått så det suste. Du får kjøpt den på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har også fUnc matta. Har en trådløs MS IntelliExplorer v3.0 og en trådløs logitech mus (Dual optical tror jeg... den som følger med det svarte, flate trådløse tastaturet med volum-hjul på) Begge med mouse skatez. Ingen merker etter skatez'ene som en nevnte i en tidligere post (på everglide standard matte). Fungerer som en drøm - absolutt verd pengene mener jeg! [ Denne Melding var redigert av: _BOFH_ på 2002-10-31 07:55 ] Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvorfor er det ingen som tenker på steelpad? Den er jo genial med MS IE 3.0! Den funker sikkert med de nye logitech musene i og med at de har "oppgradert" den optiske delen :razz: Func er ikke alt! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Er ikke fUnC matta lagd av glass eller no? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 11:52, skrev Sargent Fire:Er ikke fUnC matta lagd av glass eller no?Mvh,Stian Nei da! _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-31 12:02 ] Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Func er absolutt den beste muse matta ever Har en egen side for optisk mus og en side for ballmus Følger også med en sånn grei klips, til å feste museledningen Kjøp func, er absolutt verdt penga http://www.microplex.no har den for ca 250,- Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Grunnen til at alle velger func er fordi det har blitt sånn etterdilting, for nå er det så mange som eier en sånn ussel matte(undertegnende har en selv:) og da kan det ikke bli noe annet. Everglide, Icemat er jo også i høy, høy kvalitet. Steelpad er som en Icemat bare mye, mye bedre! Egentlig er dette bare en smakssak. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg bruker Everglide Giganta. Kjøpte den på 3dfxcool.no men tror microplex har noen nyere utgaver nå :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:25, skrev Mio:Jeg bruker Everglide Giganta.Kjøpte den på 3dfxcool.no men tror microplex har noen nyere utgaver nå :smile: Synes ikke erverglide fungerer noe godt på optiske mus. For hardt! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 LasseAndreK Everglide Gaming Mat Optica er meget bra (tynn og myk for optisk mus) matte, jeg har selv byttet fra giganta. sjekk den på microplex f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå