ekstrabruker Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sliter med det problemet at hybelverten jeg leier har blokkert porten til wow og andre online spill. Så jeg lurer på hvordan jeg skal bypasse portene. Jeg vet at det skal gå, men jeg er ikke sikker på hvordan. Ikke spørr hvorfor han har sperret portene, for det aner jeg ikke! Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sliter med det problemet at hybelverten jeg leier har blokkert porten til wow og andre online spill. 6893767[/snapback] Hva med å spørre hybelverten? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Han har nok ikke sperret de, han har bare ikke åpnet de. På de fleste routere så må man åpne for de portene man trenger utover det som er standard åpnet. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det porter til online spilling det er snakk så er det nok ingen problem for deg¨å faktisk spørre om han kan åpne de portene vel..ikke værre enn det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tråden stenges, vi ønsker ikke og bidra til at man bryter de reglene som netteier har satt for bruk av nettverket. ps. venter på pm fra deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg