Hawker Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei jeg trenger litt råd om noen gidder å hjelpe meg litt.... Jeg har drevet med litt lett overklokking av systemet mitt, dog bare med multiplieren for prosessoren. Hvordan går jeg frem, og hvor mye er det forsvarlig å klokke FSB hastigheten på hovedkortet mitt i kombinasjon med multiplieren????? Kan noen hjelpe meg med dette. Jeg har system som følger: AMD T-Bird 1400Mhz @ 1530 Abit KG7 Lite 512 Mb PC 2100 266Mhz DDR Ram Creative Geforce 3 ti 200 7200 western digital 40 GB [ Denne Melding var redigert av: Hawker på 2002-10-30 19:45 ] Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 det er forsvarlig å clocke så langt d går stabilt for det meste... har en t-bird 1,33 selv.. kjører multiplayer på 8 og fsb på 191 men d spørs jo litt hvilket hovedkort du har å da... på d gamle hovedkort mitt fikk jeg bare fsb opp på 159 men det var pga at hovekortet ikke hadde en innstilling der du kunne stille på hvor mye pci og agp buss ble påvirket av clockinga.... lykke til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå