karken789 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvordan er det med trådløst hjemmenettverk?? går det ant å mikse (forskjellige mrker) på router og det trådløse korttet? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det korte svaret er JA, men det hender at utstyr fra ulike produsenter har trøbbel med å fungere optimalt sammen. Dette gjelder spesielt for det som operererer med 108 Mbit/s hastighet, for her er ikke standarden (802.11n) helt definert ennå. Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 et spm til.. når man har to dataer i huset.. den ene skal da så 50cm fra den trådløse routern.. kan jeg da bruke en kabel mellom den maskine eller må jeg ha et kort der å?? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 De aller fleste trådløse rutere - i hvert fall alle jeg har sett - har også utganger for (vanligvis) 4 nettverkskabler, så det skulle være greit å bruke kabel mellom PC og ruter. Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 De aller fleste trådløse rutere - i hvert fall alle jeg har sett - har også utganger for (vanligvis) 4 nettverkskabler, så det skulle være greit å bruke kabel mellom PC og ruter. 6893688[/snapback] TUSN TAKK for hjelpen... kan du svare på mine andre linke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå