Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IRL life bilder av Claire. :love:

 

http://dontlinkthis.net/movies/hires/hayde...7cvvqqP_fs.html

7340184[/snapback]

 

Søt :love::thumbup:

Trur vi kan sei at hennar karriere som skuespelar går høgt opp etter denne serien :)

7340312[/snapback]

 

At Peter kan absorbere evnene til andre.. Hvorfor absorberte han ikke evnene til Sylar?

Minner meg egentlig litt om Rogue, hun må jo ta på folk så Peter sine evner er mye bedre hvis han får kontrollert dem.

Hele opplegget minner meg om X-men, egentlig det samme konseptet. Claire er en dårligere versjon av Wolverine. Han som kan lese tanker, har ikke store evner, det han kan bruke dem til er vel rekrutteringen av nye heroes.. Hvem faren til Claire er i alt dette er usikkert.

Nathan irriterer meg også egentlig litt.. :innocent:

 

Det er fryktelig mange personer på en gang, håper de blir flettet litt mer sammen.

Serien er bra nå, men blir noen ganger litt mange personer , litt såpeserie hvis dere skjønner.

Har store forventninger framover!

 

Ps. Claire er digg!

Endret av Gandax
Lenke til kommentar
Jeg må vente en uke mellom hver!

7365317[/snapback]

Det er jo koselig å ha noe å se frem imot da. :)

 

Heroes blir nesten bare bedre og bedre. Jeg fikk gåsehud av forrige episode.

 

Gandax:

 

 

Peter har for øyeblikket ikke kontroll over evnene sine (dvs evnen til å absorbere evner). Til nå har alt han foretatt seg vært spontant, dvs utenfor hans egen kontroll. Sylar har såpass mange evner (om han faktisk overtar evnene til de han dreper), noe som gjør det tilnærmet umulig for Peter å kunne absorbere noen av de. Det er i allefall min teori. ;)

 

Lenke til kommentar
Jeg må vente en uke mellom hver!

7365317[/snapback]

Det er jo koselig å ha noe å se frem imot da. :)

 

Heroes blir nesten bare bedre og bedre. Jeg fikk gåsehud av forrige episode.

 

Gandax:

 

 

Peter har for øyeblikket ikke kontroll over evnene sine (dvs evnen til å absorbere evner). Til nå har alt han foretatt seg vært spontant, dvs utenfor hans egen kontroll. Sylar har såpass mange evner (om han faktisk overtar evnene til de han dreper), noe som gjør det tilnærmet umulig for Peter å kunne absorbere noen av de. Det er i allefall min teori. ;)

 

7366465[/snapback]

 

ja.. Det er gøy og se fram til noe.. Jeg ser fram til tirsdager, da både Prison Break og Heroes kommer ut..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sylar har mange evner ja, og kanskje han tar over til de han dreper, bra teori.Da skjønner jeg hans motivasjon.
Lenke til kommentar
Så alle episodene fram til nå i løpet av lørdags- og søndagskvelden. Nå angrer jeg så klart, men det er jo så vanskelig å la være!  :)

7370828[/snapback]

 

Gjorde det samme selv for noen helger siden :D digg serie! :dribble: bare håpe det kommer sesong 2 :innocent: noen som vet om det kommer? Vil nå tro det ihvertfall, virker jo som om det går ganske bra i USA da.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Problemet med Sylar var at dei aldri viste kor han var. Men takka vere bildene til malaren, visste dei at Sylar kom til å møte opp der for å drepe Claire. Siden det er ingen andre som går rundt å tar liv til personer med spesielle evner. Lurer på kva dei skal gjer med han no.

 

Men alt kan ikkje vere over med Sylar enda, då blir serien veldig kort. Siden: "Save the cheerleader, save the world" egentlig har skjedd no. Enten må han klare å rømme, eller so dukker det opp noko nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...