Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan det være ungen som har "drømme-krefter" når Peter 'sugde' de samme kreftene etter å vært med Suresh? Starten av episode 6 så ser vi at han har en aktiv drøm med den døende karen, rett etter han var med Suresh til maler'n.

 

Jeg tror denne ungen han ser i drømmene er lille-søstra som døde. Men ikke vet jeg, hvorfor startet disse drømmene når han dro tilbake til India, hvorfor hadde han ikke slike drømmer i New york? Han finner jo denne dokumenten fra faren om drømmer etc. går nok i familien.

Lenke til kommentar

Når Peter suger til seg andre krefter er han alltid i nærheten av de han gjør det fra.. dvs tror jeg at han ikke kan velge å bruke de senere som du sier..

 

Nei det er nok han lille gutten som er inne i drømmene til mohinder..

 

Dessuten heter søstra til mohinder Shanti og døde når hun var 5, mens han gutten heter Iyer Sanjog, så det er nok helt klart at den ungen ikke er søstra ihvertfall..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Heroes fortsetter med gode episoder :thumbup:

 

En ting som jeg tror de dreit seg ut med er når Peter knekker på plass nederste del av høyre fot (rett før han blir arrestert). Claire er ikke i nærheten, men det ser ut som om han healer seg selv. Kanskje kreftene ikke avtar med en gang personen som egentlig har de forsvinner?

Lenke til kommentar
Han har noe mind-opplegg iallefall. Han er vel den som unlocker folk slik at de har lettere for å brukere kreftene. I tillegg bruker de vel han for å mappe hvor folk med superkrefter befinner seg. Iallefall mine teorier :)

7334279[/snapback]

 

Hvis han hadde gjort slik at folk fikk bedre kontroll over evnene sine hadde han vel brukt trikset sitt på Isaac? Faren til Claire var jo desperat etter et nytt bilde.

 

Og negeren gjør jo bare ting med de som har spesielle evner, så de vet nok hvem de er lenge før. Tenker du på at de får en slags sender i seg, og at negeren får full oversikt over hvor de befinner seg til en hver tid?

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror han gjør noe i den dur. Elektronisk eller "mental" sender. Dog hadde de da kanskje vist større interrese i prosjektet til Mohinder.

 

Neste episode blir iallefall enorm. Vi får endelig vite mer om Cyler, Mohinder kommer tilbake og Hiro er "tilbake." Endelig begynner folka å samle seg og vi kan forhåpentligvis ta et stort skritt mot bomba.

Lenke til kommentar

Nok ein bra episode, mykje action og forholdet mellom dei ulike heroes blir nærma og nærma kver gang. Fint at Mohinder kjem tilbake. Trur nok Hiro vil få litt problem, det der var 6 mnd sidar? Ho hadde vel ikkje evnene då. Han kan ikkje akkurat sei at han er frå framtiden der ho er død heller. Sjølv om det gjer han jo kanskje.

Lenke til kommentar

Episode 10 info.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
This episode shows the heroes six months ago. Chandra Suresh, Mohinder's father, arrives in New York looking for special people. He meets up with an individual that embraces the chance to be unique. Peter graduates from nursing school. Nathan plans to prosecute a case that could cause complications for the Petrellis. Niki receives a visit from her fathers which brings out the worst in her. Hiro tries to alter the future for someone important to him. Claire discovers her abilities right after joining the cheerleading squad, and her father meets up with someone special.

Skeptisk, ville ha meir handling framover. Men trur fortsatt det kan bli kult.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...