Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bare lurer, er denne serien noe sån X-men greier? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vel .. X-men handler om mutanter.. denne serien handler om noe ca det samme.. så sånnsett ja.. men det er en helt annen historie.. Heroes er ikke bassert på noe eksistrende verk.. men denne serien kunne lett ha utspilt seg i Marvel universet om X-men eller DC universet om starten på Global Guardians Dagens episode var toff.. men hvor ble det av hiro!.. Ando er redd han nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, jeg har tatt sjangsen og satt på 1 episode her, hu jenta var litt spesiell Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Serien makter fortsatt å bli bedre og bedre for hver episode. Hvor skal dette her ende? Er helt rått dette her, er så mye jeg ser frem til skal skje i denne serien. Er nesten som om det blir for mye Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dagens episode var rå bra Fikk mye info om faren til claire og syler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva er det med de to strekken i nakken på de to, og hvorfor har ikke hiro og claire de Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fantastisk episode idag ja Godt vi fikk vite litt mer om faren til Claire og hva de driver med. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dagens episode var rå bra Fikk mye info om faren til claire og syler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hva er det med de to strekken i nakken på de to, og hvorfor har ikke hiro og claire de 7284529[/snapback] Det kan jeg svare på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han snuten og han radioactive har begge blitt "kidnappet" av faren til Claire.. det har ikke de andre.. er de som har merket de Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er ikke det noe de fleste har resonnert seg frem til? Overflødig med spoiler :-) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Herlig episode, mye som ble forklart. Litt skuffa over at det var så lite av Claire, menmen Fikk hvertfall vite mye om hva faren hennes egentlig driver med. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Får jeg spørre, hvem er han egentlig? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Spennende episode! Forklarer hvordan Peter "drømte" om han dødssyke mannen, etter han hadde vært sammen Suresh 'sugde' Peter kreftene til Suresh som ligger i drømmene. Faren jobber vel for staten og skal kartlegge de som er spesielle. Lurer på hvordan han finner ut om folk er spesielle... Umm, hu dama som 'tvang' maleren til å ta dop, hvilken egenskaper hadde hu? Jeg så barberbladet vibrerte når hun barberte han. Manipulere metal objekter? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg tror hun har egenskapen til å kunne overtale hvem som helst til å gjøre hva som helst Edit: Jeg tror det er den guttungen som har spesielle krefter. Han er jo i hver eneste drøm han har. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Fantastisk episode. Serien fortsetter å imponere, fint at dei forklarer ein del ting etter kvert. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Spennende episode! Forklarer hvordan Peter "drømte" om han dødssyke mannen, etter han hadde vært sammen Suresh 'sugde' Peter kreftene til Suresh som ligger i drømmene. Faren jobber vel for staten og skal kartlegge de som er spesielle. Lurer på hvordan han finner ut om folk er spesielle... Umm, hu dama som 'tvang' maleren til å ta dop, hvilken egenskaper hadde hu? Jeg så barberbladet vibrerte når hun barberte han. Manipulere metal objekter? 7289013[/snapback] Tror nok det er ungen som har egenskapen til å penetrere drømmer og "leke" med de Tenker hu der med de svære øynene og kjeften har egenskapen til å overtale alle.. legg merke til at hu visker i øret hans og etter det blir han ganske stille hu kan manipulere alle! noe som kan forklare hvordan hu kommer seg så nær de folka Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Episode 9 Promo Neste episode ser ut til og bli enda mer spennede Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Faan.. jeg ble litt redd nå. Hva skjer med Hiro?, han så litt sløv ut på det bilde Endret 15. november 2006 av brd Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hiro har fått seg dame Ser ut som han kan ha teleportert seg litt for lang tilbake i tid. Planen var vel egentlig å hindre dama i å gå på jobb den dagen. Endret 15. november 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan dere være så snill å slutte å prate om promoer uten spoilertags?! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 *Glede seg til mandag* Uten tvil høstens beste serie hittel som eg har sitt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan dere være så snill å slutte å prate om promoer uten spoilertags?! 7290972[/snapback] Vi snakket om slutten av episode 8 da.... ( iallefall jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå