Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Pappa fikk den til jul, så vi har ikke startet før nå, er på episode 7 eller noe, veldig bra serie. Gleder meg til sesong 2, har den kommet, eller når kommer den på DVD? Endret 3. januar 2008 av Espen R. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Heroes sesong 1 del 2 kommer ikke før i april, har jeg hørt. Triste saker, er enda bare på episode 11. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) I følge CDON.com kommer både Part 2 og hele sesong 1 på dvd 13. februar. Edit: Mens Platekompaniet sier de kommer 16. april. Så da gjenstår det å se hvem som har rett. Endret 28. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor så mange episoder av Heros på nrk3 i dag? Er det siste episode i dag? av sesong 1? Jeg har fått meg sesong 2 fra USA. så skal se den når sesong 1 er ferdig.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 så kjipt for dere som "venter" på Heroes, fins vel andre veier å se dem på... Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som vet når den kommer tilbake på tv? og hvilke kanal? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Det vises jo i NBC, så regner med at om serien fortsetter så vil den vises der. Men sesong 4 er nå over, så får vi se om sesong 5 vil komme, ingenting er sikkert pr dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå