Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hm, jeg husker en lignende serie som gikk på NRK for en god stund siden som ligner veldig på Heroes egentlig... Var vel skandinavisk/svensk, og handlet om folk som hadde superkrefter, og som måtte samle seg for å redde verden eller noe... Noen som husker hvilken serie det er jeg tenker på?

8035644[/snapback]

 

Je, 5 måneder gammelt innlegg, men: Ja, jeg husker også den serien. Blant annet den scenen i episode 3 hvor Matt Parker sitter i baren og hører hva alle rundt ham tenker er nesten helt lik en i den svensk-norske serien. Jeg kommer kanskje på navnet på den etter hvert.

 

Der kom jeg på navnet: De Drabbade

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte sesong 1 del en på dvd for et par dager siden og jeg ELSKER denne serien! Hiro er en helt fantastisk karakter, jeg bare elsker han! Hah, han var så nydelig første gang han teleporterte til NY og prøvde å si "Britney Spears" :p Søting!

 

Jeg har så lyst på del to, jeg har jo bare sett 11 episoder :/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ble nettopp ferdig med de første 11 jeg også. Klarer ikke å vente til part two kommer ut, så jeg skaffer meg episode 12-17 på en eller annen måte og ser resten på NRK3/NRK1.

Sykt bra serie. Må spørre som karen over meg jeg også; når kommer "part two" på det norske markedet?

Endret av Blade-Bunny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...