DanielL Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Om du tenker på pausen mellom mars og april er det episode 19 som er den første. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Nå har jeg endelig fått tid til å se sesong 1 og fy faen jeg er imponert. Zachary Quinto gjør en utrolig bra jobb med Sylar og det samme med mange av de andre karakterene også. Det var endel som jeg ikke skjønte igjennom sesongen, men nå har jeg lest litt og da får jeg det med meg. Gleder meg stort til neste sesong! Hayden Panettiere Endret 24. juni 2007 av MartinF Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Da har jeg også fått åpnet øynene ordentlig. Har sett til episode 5 nå ^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Ble nettopp ferdig med sesong 1 jeg også. Tror Heroes er en av de beste seriene jeg har sett. Utrolig godt laget og spennende historie. Seiler opp som nummer 2 på min favorittliste, kun slått av Lost. Får håpe de får litt flere midler til neste sesong så vi får se litt skikkelige slosse scener! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Ble nettopp ferdig med sesong 1 jeg også.Tror Heroes er en av de beste seriene jeg har sett. Utrolig godt laget og spennende historie. Seiler opp som nummer 2 på min favorittliste, kun slått av Lost. Får håpe de får litt flere midler til neste sesong så vi får se litt skikkelige slosse scener! 8945656[/snapback] Heroes går lett forbi Lost i min verden. Lost var bra til å starte med, men med hauger av sesonger og et enormt persongalleri og et utall diverse situasjoner som de begynner å bale med, blir det litt mye. Håper virkelig ikke Heroes blir noe lignende, men man vet jo aldri... Edit; NATTA! Endret 26. juni 2007 av jH- Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Nå var sesong 1 sett her også! Når er det sesong 2 begynner? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Første episoden vises i USA den 24. September, ifølge Tim Kring og Wikipedia. "Four Months Later" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Panic Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Jasså, Milo Ventimiglia [Peter Petrelli] henger med Fergie i den nyeste musikkvideoen hennes http://www.youtube.com/watch?v=pZnWxzFMCHg Endret 3. juli 2007 av Panic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Første episoden vises i USA den 24. September, ifølge Tim Kring og Wikipedia."Four Months Later" 8948064[/snapback] 22 års dagen min. En tilfeldighet? I think not. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Første episoden vises i USA den 24. September, ifølge Tim Kring og Wikipedia."Four Months Later" 8948064[/snapback] 22 års dagen min. En tilfeldighet? I think not. 8995231[/snapback] Et skudd i mørket, men var det ikke noe annet som også var på bursdagen din? Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Første episoden vises i USA den 24. September, ifølge Tim Kring og Wikipedia."Four Months Later" 8948064[/snapback] 22 års dagen min. En tilfeldighet? I think not. 8995231[/snapback] Tilfeldighet at du har bursdag på samme dato som John Arne Riise? ...absolutt! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 På tide å skifte navn på denne tråden eller? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Til hva da feks ? Kom med forslag, har dukket opp en ny tråd for s2 som noen har lagd. så er kanskje ikke så mye vits å bytte navn på topic'n;)? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Bytt til "Heroes sesong 1 - ''Genesis''." Jeg tror sesong 1 heter "Genesis"(?) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 *mine innlegg* Etter å ha oppdaget Heroes for.... tja... alt for mange mnd siden, og hatt et par pauser frem til nå har jeg kommet til episode 16, og har store planer om å bli ferdig med de syv siste episodene iløpet av et par-tre kvelder. Dette må være en av de mest fengende seriene jeg noen gang har sett, sammen med Prison Break og L.O.S.T. (sesong en). Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Dette er en super serie... Holder på med siste del av sesong 2 nå. Noen som vet om noen bra proxy sider? Bruker denne jeg...: http://www.publicproxyservers.com/page1.html Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Sesong to begynner jo ikke å sendes før 24 september (?) i USA, så det synes jeg er veldig godt Du tenker kanskje på andre del av sesong en? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Sesong to begynner jo ikke å sendes før 24 september (?) i USA, så det synes jeg er veldig godt Du tenker kanskje på andre del av sesong en? 9049705[/snapback] hehe du har rett. Jeg roter bittelitt på morgenkvisten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 Det er ingen her som vet når Heroes sesong 1 kommer på DVD/Blu-ray i USA ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå