Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Mr. Linderman er sikkert faren til Petrelli-brødrene.

8719896[/snapback]

Har tenkt samme tanken jeg også, men ifl 9thwonders forumet så tjenestegjorde Mr.Petrelli og Lindeman sammen i Vietnamkrigen(i en av tegneseriene)..

 

 

Faren til Petrelli brødrene er død. Det har vel blitt nevnt et par ganger igjennon sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror Heroes kommer til å få ganske høye seertall til høsten, siden Lost og mange andre store serier starter først i januar.

8758842[/snapback]

Tja... Nå går ikke Heroes og Lost samme dag. Spørs hvem som utfordrer Heroes på mandags kvelden i USA. Tror nok de fleste vil vike unna å konkurere med Heroes, på samme måte som de gjorde mot Lost.

Lenke til kommentar
24rotlaugh.gif  Det må da vere den kjedeligste serien noen sinne lagetlazy2.gif Er jo akkurat det samme som skjer ver sesong... sjønner ikke at noe som helst liker å se påbag.gif

8799105[/snapback]

 

 

Dette er nå helt feil. Greit nok, siste sesong (sesong 6) var ikke noe spesiellt bra, men sesong 5 var virkelig digg :D spesiellt med den sykeste cliffhanger jeg har sett på 24 hittil. Jeg sto nesten i sofaen når siste episode var ferdig og kineserne tok han :p

 

24 er jo generellt spennende. Eneste er jo at man vet at Jack overlever uansett. Resten er jo langt ifra sikkert. For eksempel, i sesong 5 døde jo David Palmer, Tony Almeida og konen (husker ikka hva hun het) og Edgar for å nevne noen. Det gjør det ekstra spennende.

 

 

*Spoilere lagt i tags av moderator*

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette er nå helt feil. Greit nok, siste sesong (sesong 6) var ikke noe spesiellt bra, men sesong 5 var virkelig digg :D spesiellt med den sykeste cliffhanger jeg har sett på 24 hittil. Jeg sto nesten i sofaen når siste episode var ferdig og kineserne tok han :p

 

24 er jo generellt spennende. Eneste er jo at man vet at Jack overlever uansett. Resten er jo langt ifra sikkert. For eksempel, i sesong 5 døde jo David Palmer, Tony Almeida og konen (husker ikka hva hun het) og Edgar for å nevne noen. Det gjør det ekstra spennende.

8800134[/snapback]

Kanskje legge det i spoilertag for folk som ikke har sett 24? :mad:

Dette ble vel mye off-topic.

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar

Reliable inside sources connected to NBC tell me that David Anders, the ridiculously talented actor who played the ridiculously awesome Mr. Sark on Alias, is in final talks with Heroes to play a new character named Kane for the upcoming second season.

 

You heard me. Alias' Sark. On Heroes. Two of TV's best-ever shows colliding. Can you stand it?!

 

http://www.eonline.com/gossip/kristin/deta...9b-12b6970929ed

Lenke til kommentar
Hehe, Kane er et navn som lukter onskap lang vei. Spesielt nå som jeg driver og spiller Comand & Conquer :wee:

 

David Anders er en god skuespiller ja. Hadde litt problemer med rollen hans i Alias, siden han ikke akkurat skriker "maskulinitet".

8821424[/snapback]

Han trenger jo ikke det. Han driver et skittenst spill.

 

Sanvner alias litt når jeg tenler over det. Han passer hvertfall ikke innni csi.

 

Fyshj,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...