Zethyr Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I mitt hjerte er hun alltid Clairebear Men faktisk, det løfter en episode ekstra når man hører "Clairebear" Hun er jo absolutt ikke noen carebear så jeg fatter ikke hvorfor han sier det, men trivelig er det uansett. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Men... Fikk ikke faren til Claire han Haitimannen til å slette alle minnene hans om Claire? Slik at de andre folka ikke skulle finne henne liksom... Hvorfor virker det plutselig som om han husker alt sammen nå? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Han sletta det som kunne avsløre hvor claire var, eller hvordan de kunne finne henne. Kun den infoen som gjorde henne utrygg, ikke de trivelige minnene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg vil tro at ''han'' som er værre enn Sylar, er Uluru: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 25. mai 2007 av Onyx Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvorfor var ikke han som kan kansellere ut krefter der og stoppet peter sylar og resten av gjengen? Det burde vel være lett match for han å få til? =) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Diskutert tidligere: Fordi han kan bare stoppe krefter som har med hjernen å gjøre. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke på tide å skifte emne tittelen på denne tråden? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hjalp ikke haitimannen å fange sylar under homecomming? eller stoppa han bare telepatien?(eller hva det heter når man kan bevege på ting med hjernen) Endret 25. mai 2007 av Hody Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 eller stoppa han bare telepatien?(eller hva det heter når man kan bevege på ting med hjernen) Telekinese (telepati er når man kan lese hverandres tanker). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 I mitt hjerte er hun alltid Clairebear Men faktisk, det løfter en episode ekstra når man hører "Clairebear" Hun er jo absolutt ikke noen carebear så jeg fatter ikke hvorfor han sier det, men trivelig er det uansett. 8695321[/snapback] Er jo kanskje bare et kosenavn fordi hun er "datteren hans" (ikke biologisk). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er bokstavriming, som ikke er så uvanlig når det gjelder kallenavn. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Og fordi hun samler på teddybjørner som han kjøper med til henne. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 en annen ting jeg har lurt på... hvis det var slik at Peter fikk kreftene til de han hadde møtt/opplevd kreftene deres. Hvorfor tok han ikke å fløy opp i lufta og sprengte seg selv? :S Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det har vært spurt om flere ganger allerede. Forklaringen er at bombe-evnen gjorde at han ikke var i stand til å bruke noen av de andre evnene sine. Han mistet kontrollen rett og slett. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Ifølge Eonline, er både Peter og Nathan tilbake neste sesong. Endret 27. mai 2007 av covah Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ble ikke det bekreftet for lenge siden da? Syns jeg husker det. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ble ikke det bekreftet for lenge siden da? Syns jeg husker det. 8712945[/snapback] Jo, men da sto det i en spoiler, og det burde det nå og. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg er så dum!! Klikker på spoiler tagga intel når jeg veit at det er sensitiv informasjon i dem! :S Angrer hver eneste gang når jeg klikker på spoilere... On-Topic: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er jo egentlig bare bra at de beholder hovedpersonene som har gjort mest(Peter, Claire, Mr. Bennet, Mohinder etc. etc.) Det kan jo også hende det kommer noen kule andre inn i bildet, men tradisjon er tradisjon Endret 27. mai 2007 av Dofty Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Så akkurat siste episode nå. Glimrende avslutning. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva/hvem er Uluru? Tviler på at Faren til Simone er den som er verre enn Sylar da han ikke ville at byen skulle sprenges. Rart at Simone ikke hadde noen krefter da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå