Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok vi får vite mer om Linderman og de gamle gutta før de gikk hver sin vei i sesong 2. Sikkert mer om 'the company' og masse annet. 5år er vel kanskje litt for mye når de barna ikke vokser så mye over sommeren.

 

Hvor ble d av Haiti mannen? Han er vel den som kan stoppe alle...blir kanskje for lett d.

8682121[/snapback]

Haiti mannen ble drept av Mohinder.

8683687[/snapback]

 

 

Det var i fremtiden det skjedde, han skal fortsatt leve i "nåtiden".

 

 

Edit: Var vist 8min for sent ute gitt :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
In "Five Years Gone", the future Haitian is working for Homeland Security, assisting Matt Parkman in the interrogation of people with superpowers. Eventually, the Haitian is killed by Mohinder Suresh, who injected him with a lethal fluid that was meant for the present-day Hiro Nakamura.

 

Han lever nok fortsatt...

Lenke til kommentar

Er vi 100% sikker på at både Peter og Nethan døde? :p

 

Vel, liker bare ikke tanken ved det. I alle fall ikke tanken på at Peter er død - han var jo en av de bedre karaktererne ;)

 

- Som alle andre, gleder meg til sesong 2.

 

BTW: Folk snakker om tingtang som kommer før sesong 2. Hva er det?

Lenke til kommentar
Parkman hadde nok 110 % en skuddsikker vest under der. To grunner man så ikke noe blod og han er politi som alltid har vest i serier.

 

Det er blod jo. Og man kan også se et "on-set" intervju som kom før finalen hvor han prøvde å bortforklare alt blodet han hadde på seg :wee:

 

Det kan jo være at kulene ikke har hatt samme kraft som når de ble skutt. Spørs hvor kraftig Sylar kan sende dem gjennom luften.

 

Men må si jeg ristet på hodet av hvor forbannet god tid ambulansepersonellet hadde med å ta han inn i sykebilen. Stoppet til og med opp for at jentungen skulle få snakke med han og plasserte han så rolig inn. Kan umulig være alvorlig skadet når man tar seg så vanvittig god tid. Hvis det da ikke bare var en vanvittig dårlig jobb gjort av produsentene. Det var jo en del små og store tabber i denne epsioden.

 

Ellers, for de som lurer litt på Peter og Nathan sin skjebne;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
05/16 - Four Characters End the Season "in Peril": This is what the cast told me today, and I think "peril" is code for "may or may not be coming back next season." The good news? I can assure you that Hayden, Milo, Adrian and Ali will all be back for sure next season.

 

Adrian og Milo er de som spiller Nathan og Peter. Så ser ut som om de begge overlever?

 

Hva Kring har sagt om sesong 2;

 

Kring also touches on season two, saying that the "Volume 2: Generations" storyline won't take up the entire season.

 

"...as you notice Volume 2 started the end of tonight's episode, but by no means does Volume 2 have to be the entire length of Season 2," he said. "In fact, don't expect it to. It will end sometime in the middle of the season, wrapping up a story with it that will allow us to launch in to a new storyline."

 

Kring also states that they're working on getting Christopher Eccleston, who plays Claude Raines (the man with power of invisibility), back for the next season.

 

Merker meg at sesongfinalen er den eneste episoden som fikk under 9 i snittkarakter på tv.com.

Lenke til kommentar
Hvorfor frivillig dø for status, når han bare kan fly vekk fra bomba i noen sekunder? Han er da ingen overreligiøs selvmordsbomber.

8685516[/snapback]

 

mhm, Nathan er jo egentlig ganske egoistisk... men jeg tror han fikk d årlig sanvitighet når Claire kjefta på dem... :ermm:

 

Jeg er GANSKE sikker på at Nathan kom seg unna i tide... :)

Lenke til kommentar

Jeg føler at Nathan er ute av stand til å ta rasjonelle valg i enhver situasjon (mange av de andre også forøvrig, ellers hadde jo ikke serien vært spennende), og det inntrykket hadde blitt forsterket om han var for dum til å overleve brorens eksplosjon :p

Men litt skada blir han vel, pga strålinga.

Lenke til kommentar

 

Kring also states that they're working on getting Christopher Eccleston, who plays Claude Raines (the man with power of invisibility), back for the next season.[/i][/b][/size]

 

 

8684682[/snapback]

 

Denne karakteren var en utrolig god karakter syntes jeg :D

Så dette er noe jeg håper skikkelig på :D:D:D

Endret av Mott
Lenke til kommentar

Han kan vel bare trekke av kraften til folk som er i live.

Og når han er på tur til å gå BOOM, sliter han med å kontrolere kreftene sine, så vil tro at han heller ikke klarer å fly.

 

Skulle fortsatt ønske det hadde vært en times episode, men satser på at de ikke gjør samme feil i s2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...