Deosl Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Canal + har vel rettighetene i første omgang og TvNorge eller NRK har mulighet for å kjøpe den seinere. Tror nok TvNorge kjøper inn Heroes, det hadde jeg gjort Canal + har jo kvalitets serier som South Park, Entourage, Weeds The Shield & Six feet under +++. Nå kommer vel Dexter & Jericho over atlanteren snart? Endret 2. november 2006 av Deosl Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Ser ikke for meg NRK sende en sånn type serie, men det kan jo godt skje. Må si jeg heller ser for meg at det blir TvNorge som kjøper denne serien. Gleder meg til å se hvordan det går med Nikki. Tror nok ikke hun er helt død, de avskriver henne nok ikke så tidlig, men at det bare er den onde delen av henne som er igjen kan godt ehnde. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ser ikke for meg NRK sende en sånn type serie, men det kan jo godt skje. Må si jeg heller ser for meg at det blir TvNorge som kjøper denne serien. Gleder meg til å se hvordan det går med Nikki. Tror nok ikke hun er helt død, de avskriver henne nok ikke så tidlig, men at det bare er den onde delen av henne som er igjen kan godt ehnde. 7219705[/snapback] Men hvilken skill har hun da? , hvis den onde delen av henne er død? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 jeg tror det er den onde delen av hu som overlever Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg liker serien, men jeg er litt skeptisk til hele den sverd-tingen. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 http://dw.com.com/redir?ltype=&siteid=45&e...text_id%3D17552 Episode 7 promo. Ser bra ut! Lenke til kommentar
Rha- Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Dessuten er hun dama som ikke kan dø jævlig digg. Gleder meg til å se episode tre senere idag 7045295[/snapback] Det har du meget rett i http://www.starrymag.com/uploads/HaydenHeadShot2.jpg 7045783[/snapback] Deilig hun ja Veldig bra serie sålangt gleder meg til å se episode 7 i mårra. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Så hva synst folket om dagens episode? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Ikke overrasket over at Nikki overlevde. Men det blir stadig mer av den onde delen av henne. Syns det var kult at faren til Micah og Hiro samarbeidet i den bilulykken. Ting begynner å flettes stadig mer sammen nå. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Synes dagens episode var meget bra, har ennå ikke vært en dårlig episode av heroes spør du meg. Hiro var like kul som alltid Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 vel vi fikk jo lære hva micah sine krefter var .. han er sånn .. styre teknologi kis.. det forklarer hvorfor han trodde han kunne fikse et mobo Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Nok en bra episode. Vi fikk bekrefet at Micah hadde spesielle evner, noe som var forventet med tanke på foreldrene. Dessuten fikk vi og vite hvem som muligens foresaker atombomben. Er vel ikke tvil om at han med kreftsyk kone er radioaktiv. Virker fortsatt som Peter kan fly alene, selvom vi enda ikke har sett det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Tviler på at Peter kan fly alene. Er nok avhengig av å være i nærheten av broren. Spørsmålet er om han forsterker evnene han "absorberer" siden han makter å eksempelvis male uten å gå på dop. Er spennende dette her, gleder meg noe sinnsykt til neste episode. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Eneste flyvingen til Peter i dag var jo i drømmen hans, så at han kan flyve alene tviler jeg på. Bra episode, gleder meg til neste tirsdag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Peter kopierer nok heller bare evnene til de han er sammen med, for den flyvinga hans var bare en drøm. Men spennende tanke det Dotten er inne på, om at han muligens også forsterker de evnene han absorberer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har hele tiden tenkt at Isaac blir kjent med kreftetne sine, og at han senere i serien kommer til å kunne male uten å være rusa. Derfor så jeg det ikke som noe veldig spesielt da Peter malte i vei. Alle i serien blir jo kjent med kreftene sine og får stadig bedre kontroll. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Veldig bra episode denne gangen. Kult med Micah sin evne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt av en drittunge broren til Claire da, "hjelp! søsteren min er en freak!" Måtte jo skje en gang at noen fant ut evnen hennes. Lurer på hva som skjer videre... Endret 8. november 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Trur mange ville bli sjokket hvis de fant ut at søstra di ikke kunne bli skadet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Why couldn't I havesuper strength too? Lo godt når hiro sa det :!: Lenke til kommentar
Rha- Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hehe ja, men btw hva heter den sangen dem spiller ganske ofte der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå