Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem sa at Kensei flyttet på månen?

8681606[/snapback]

 

Fordi Kensei myser opp i lufta også flytter det seg noe forran sola... kanskje det ikke var månen, men det var i allefall noe... :ermm:

8681642[/snapback]

Eller det var tilfeldigvis bare en helt vanlig solformørkelse de så... ;)

Lenke til kommentar
Eller det var tilfeldigvis bare en helt vanlig solformørkelse de så... ;)

8681655[/snapback]

 

 

Solformørkelser skjer da på ordentlig og, da er det ingen person som flytter på månen. :p

8681661[/snapback]

 

ja... ok da, men jeg tror fortsatt ikke at Hiro er Kensei. basta... :ermm:

Lenke til kommentar
Men én ting, Sylar så jo Hiro flere sekunder før han kjørte sverdet i han, hvorfor stoppa han ikke Hiro ?

8681754[/snapback]

Jeg tror Sylar var overrasket fordi Hiro hadde endret seg i personlighet... Ser jo godt at han er sikkelig sjokkert når Hiro flyr mot han...

 

Vi får jo ikke se at det går bra med han. Han blir jo bare sendt med sykebilen...?

8681759[/snapback]

 

På TV så betyr det somregel at det går bra... :!:

Lenke til kommentar

I øyet til sylar ser vi hva han så av fremtiden, og det inkluderte at Hiro kjørte sverdet i ham... altså kan han vel ikke ha vært så veldig overrasket. Dessuten virket han mye svakere enn vanlig.

Jeg tror Sylar lot alt skje, fordi han trodde Peter kom til å eksplodere. Da dør jo mange, og han blir enda mer "spesiell". Eneste forklaringa jeg kan se for meg.... for sylar er helt klart sterkere enn dette normalt.

 

Men når kommer sesong 2?

Lenke til kommentar

Parkman hadde nok 110 % en skuddsikker vest under der. To grunner man så ikke noe blod og han er politi som alltid har vest i serier.

Blir spennende å se hva neste sesong handler om. Er ganske sikker på at han som kan se Molly er en av hovedkarakterene. Jeg antar at neste sesong starter noen år etter dagens episode, muligens 5 år slik som i episoden som forgikk i framtiden. Dette gjør at de kan skrive ut noen karakterer som ikke skal bli med videre (dersom det er noen) og dessuten gjør det det lettere å involvere den nye generasjonen Micha, Molly, (Claire), siden de er blitt eldre. Blir nok og en del tidsreising i den nye sesongen og jeg gleder meg til å få vite mere om tidligere generasjoner med helter og hvordan de har disponert kreftene sine for å redde verden. Slik som generasjon med Linderman og mora til Petrelli som mente en stor katastrofe ville samle verden og dermed redde den.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Tror nok vi får vite mer om Linderman og de gamle gutta før de gikk hver sin vei i sesong 2. Sikkert mer om 'the company' og masse annet. 5år er vel kanskje litt for mye når de barna ikke vokser så mye over sommeren.

 

Hvor ble d av Haiti mannen? Han er vel den som kan stoppe alle...blir kanskje for lett d.

Lenke til kommentar

Var veldig forvirra over siste episoden selv. Det eneste jeg/vi kom frem til var at Peter ikke lengre har noen av de andre kreftene sine når han blir bombe-aktig. At den er så sterk at de andre bare forsvinner.

 

Dette forklarer hvorfor han ikke fløy vekk selv. Det forklarer hvorfor Claire var så redd for å skyte han (Han skulle jo vanligvis bare kunne reist seg opp og gått?)

 

Og jeg syntes også det var veldig merkelig at Sylar kom seg vekk. Jeg liker mye bedre forklaringen på at "kakkerlakk"-mannen tok han. Samme person som Molly ikke vil lete etter. Og jeg håper at det er han gamle fyren som kunne se Peter mens han var usynlig i fortiden. (Det var vel det som skjedde?)

Lenke til kommentar
Tror nok vi får vite mer om Linderman og de gamle gutta før de gikk hver sin vei i sesong 2. Sikkert mer om 'the company' og masse annet. 5år er vel kanskje litt for mye når de barna ikke vokser så mye over sommeren.

 

Hvor ble d av Haiti mannen? Han er vel den som kan stoppe alle...blir kanskje for lett d.

8682121[/snapback]

Haiti mannen ble drept av Mohinder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...