InsertNumLock Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Mannen som Peter var sykepleier for tipper jeg er han som er verre en Sylar.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Mannen som Peter var sykepleier for tipper jeg er han som er verre en Sylar.. 8677541[/snapback] Jeg ville tro at det var han som kunne se Molly når hun lette etter han.. men det er noen ting som skurrer:#Han burde være død(?) #Hva har han gjort som er så grusomt? Altså værre enn å slakte familien til Molly og en del flere, og planlegge å ta over verden? Det må være real bad shit på gang. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan hende han faket sin egen død. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Et av sesongens beste sitater: Ando: Hiro... you look bad ass... Hiro: (smiles) ... Really??! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kanskje det rett og slett er den kakkerlakken vi så på komlokket, som er den personen som var verre enn Sylar? Det hadde vært en bra vending. Nesten. 8677487[/snapback] Det hadde vært dritmorsomt egentlig, husker i første episode da vi ser Mohinder undervise om evolusjon i India så sier han noe sånt som: "If indeed there is a God, then i submit to you: God is a cockroach". OMG! Kanskje det var Gud! Så for å oppsummere: Peter kunne ikke fly selv fordi han var ute av kontroll. Sylar krabbet tydeligvis ned i kloakken. Han er "kakkerlakken" som alltid overlever. Solformørkelsen tror jeg kan markere starten på at folk får disse kreftene --> Kensei. Og Nathan har tydeligvis også superhørsel siden han kunne høre Claire langt unna for så lande og svare henne. Alt i alt var det en helt grei avslutning. Forhåpentligvis får de enda større ressurser å rutte med i neste sesong slik at vi får noen heftige episoder med superheltaction! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde gåsehud de siste 15 minuttene jeg også, jeg skjønner ikke hvorfor Hiro ikke kappa av han hue eller noe... hadde f*** meg jeg gjort. Så jo ut som han skulle til å gjøre det, men... neeei... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Står jo i tegneserien at han penetrerer han med sverdet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Står jo i tegneserien at han penetrerer han med sverdet. 8679450[/snapback] Jeg vet jo det, men "The future is not written in stone". Jeg bare sier at det hadde jo vært mye lurere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Må innrømme at jeg ble litt skuffa over sesongfinalen, forventet mer. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Haha! jeg bare må ha "Hiro... you look bad ass" i signaturen min! :!: hva heter fyren som spiller kompisen til Hiro? og hva er det fulle navnet hans i serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 James Kyson Lee spiller Ando Masahashi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 James Kyson Lee / Ando Masahashi Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 James Kyson Lee spiller Ando Masahashi 8679614[/snapback] takk takk, den setningen er genial. :!: Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skuffende, rett og slett. ALT for kort det slaget på slutten, veldig mange opplagte vendinger og logiske brister. Var vel egentlig mest det at jeg forventet så vanvittig mye mer, spesielt etter den fantastiske fremtidsepisoden! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hva er det tegnet? For meg kan det se ut som en 2d tegning av en DNA streng. Men who knows. Og hvorfor får alle med krefter dette tegnet. 8673770[/snapback] Det var en bra oppdagelse, det hadde jeg ikke tenkt på! Faktisk så har vi fått høre hva tegnet betyr, når Hiro og Ando gikk inn i det stedet som fikser sverd så hang det på veggen og Hiro sa hva det betydde. "Fred" eller noe sånt, tror jeg. Jeg begynte å tenke på at kanskje Hiro er Kensei? Sinnsykt bra episode, litt spesielt å begynne på andre sesongen i første sesong, men det var bra. Den beste episoden hittil, by far. Nå er det bare å håpe at de kuttet ut den dønn kjedelige familien (personlighetsforstyrrelse v. 2 er kanskje tidenes kjedeligste "power"), er det noen i det hele tatt som bryr seg når hu Nikki ser skremt i kameraet og sier "I'm not strong enough!". Så dø da vel! Men ja, veldig veldig bra episode, og det blir morsomt å finne ut hva slags betydning solformørkelsen har. Det var jo en solformørkelse i en av de første episodene også, bare at Hiro sto på taket til firmaet han jobbet i og så på den på nøyaktig samme måte som han gjorde i 1600-tallet. EDIT: Eller at Kensei er den første "Hero" er jo også en bra teori. Endret 23. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeez, nettby er full av inkompentente idioter. For de som har sett ep 23 : Hvordan i all verden fikk sylar forvandla seg selv til en slags bille ? jeg kan hvertfall ikke huske at han har stjelt noen evne som kan gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Står jo i tegneserien at han penetrerer han med sverdet. 8679450[/snapback] Nå satte du noen ekle bilder i hodet mitt. Det siste vi så, var det starten på miniserien eller sesong 2? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Det siste med Hiro i fortiden er nok sesong 2. Stod vel Volume 2: Generations el. no. Heroes sesongene er delt opp i kapittler..ala 24'ish style mener jeg å ha lest. Heroes: Origins skal showcase' nye karakterer som folket skal stemme frem til sesong 2... edit:leif Endret 23. mai 2007 av Deosl Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg la merke til disse tre her: Eller kanskje Hiro ER Kensei? 8676572[/snapback] Kensei levde da lenge før. 8676584[/snapback] Men det finnes ingen fotografier av Kensei, så den mystiske krigeren de snakker om kan godt være Hiro. Eller kanskje Hiro ER Kensei? 8676572[/snapback] njaa.. njoo... tror nok han duden er Kensei, sist jeg sjekka så kunne ikke Hiro flytte på månen... 8676597[/snapback] Hvem sa at Kensei flyttet på månen? spennende !!hvorfor fløy ikke peter selv? 8676877[/snapback] Jeg tror det var fordi han var redd for at han ville utløse eksplosjonen hvis han ikke konsentrerte seg om den. Altså, hvis han hadde begynt å fly kunne han eksplodere fordi reaksjonen gikk eksponensielt opp i energi når han ikke konsentrerte seg om å "holde den i sjakk". Og hva er Heroes: Origins? Hvor lenge var den og når begynner den? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Heroes er så bra =D Sitter med ep. 23 foran meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå