Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen som Peter var sykepleier for tipper jeg er han som er verre en Sylar..

8677541[/snapback]

Jeg ville tro at det var han som kunne se Molly når hun lette etter han.. men det er noen ting som skurrer:

#Han burde være død(?)

#Hva har han gjort som er så grusomt? Altså værre enn å slakte familien til Molly og en del flere, og planlegge å ta over verden? Det må være real bad shit på gang.

Lenke til kommentar
Kanskje det rett og slett er den kakkerlakken vi så på komlokket, som er den personen som var verre enn Sylar? :ohmy:Det hadde vært en bra vending.

 

Nesten.

8677487[/snapback]

Det hadde vært dritmorsomt egentlig, husker i første episode da vi ser Mohinder undervise om evolusjon i India så sier han noe sånt som: "If indeed there is a God, then i submit to you: God is a cockroach". OMG! Kanskje det var Gud! :omg:

 

Så for å oppsummere: Peter kunne ikke fly selv fordi han var ute av kontroll. Sylar krabbet tydeligvis ned i kloakken. Han er "kakkerlakken" som alltid overlever. Solformørkelsen tror jeg kan markere starten på at folk får disse kreftene --> Kensei. :ph34r: Og Nathan har tydeligvis også superhørsel siden han kunne høre Claire langt unna for så lande og svare henne. :roll:

 

Alt i alt var det en helt grei avslutning. Forhåpentligvis får de enda større ressurser å rutte med i neste sesong slik at vi får noen heftige episoder med superheltaction!

Lenke til kommentar
Hva er det tegnet? For meg kan det se ut som en 2d tegning av en DNA streng. Men who knows. Og hvorfor får alle med krefter dette tegnet.

8673770[/snapback]

Det var en bra oppdagelse, det hadde jeg ikke tenkt på! Faktisk så har vi fått høre hva tegnet betyr, når Hiro og Ando gikk inn i det stedet som fikser sverd så hang det på veggen og Hiro sa hva det betydde. "Fred" eller noe sånt, tror jeg.

 

Jeg begynte å tenke på at kanskje Hiro er Kensei?

 

Sinnsykt bra episode, litt spesielt å begynne på andre sesongen i første sesong, men det var bra. Den beste episoden hittil, by far. Nå er det bare å håpe at de kuttet ut den dønn kjedelige familien (personlighetsforstyrrelse v. 2 er kanskje tidenes kjedeligste "power"), er det noen i det hele tatt som bryr seg når hu Nikki ser skremt i kameraet og sier "I'm not strong enough!". Så dø da vel!

 

Men ja, veldig veldig bra episode, og det blir morsomt å finne ut hva slags betydning solformørkelsen har. Det var jo en solformørkelse i en av de første episodene også, bare at Hiro sto på taket til firmaet han jobbet i og så på den på nøyaktig samme måte som han gjorde i 1600-tallet.

 

EDIT: Eller at Kensei er den første "Hero" er jo også en bra teori.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Det siste med Hiro i fortiden er nok sesong 2. Stod vel Volume 2: Generations el. no. Heroes sesongene er delt opp i kapittler..ala 24'ish style mener jeg å ha lest.

 

Heroes: Origins skal showcase' nye karakterer som folket skal stemme frem til sesong 2...

 

edit:leif

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Jeg la merke til disse tre her:

 

Eller kanskje Hiro ER Kensei?

8676572[/snapback]

 

Kensei levde da lenge før.

8676584[/snapback]

Men det finnes ingen fotografier av Kensei, så den mystiske krigeren de snakker om kan godt være Hiro.

 

Eller kanskje Hiro ER Kensei?

8676572[/snapback]

 

njaa.. njoo... tror nok han duden er Kensei, sist jeg sjekka så kunne ikke Hiro flytte på månen... :ermm:

8676597[/snapback]

Hvem sa at Kensei flyttet på månen?

 

spennende !!

hvorfor fløy ikke peter selv?

8676877[/snapback]

Jeg tror det var fordi han var redd for at han ville utløse eksplosjonen hvis han ikke konsentrerte seg om den. Altså, hvis han hadde begynt å fly kunne han eksplodere fordi reaksjonen gikk eksponensielt opp i energi når han ikke konsentrerte seg om å "holde den i sjakk".

 

Og hva er Heroes: Origins? Hvor lenge var den og når begynner den? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...