Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Virker ikke som det blir noe "atombombeavfall" fra når han sprenger, bare en voldsom eksplosjon.

 

Skjer atomeksplosjonen høyt nok oppe i atmosfæren, vil strålingsspredingen til bakken være liten.

8676412[/snapback]

 

Men hvordan blir det med EMPen som en atombombe avgir? Får ikke den større utslagskraft når en atombombe detoneres i atmosfæren?

Endret av ersa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bra episode selv om jeg som folk flest her skulle likt litt mer action på slutten ^^ Var også litt teit hvordan en etter en skulle gå inn i isaac's sitt hus for å ta sylar :p og ingen døde i episoden O.o var også litt skuff det. Lurer på om lille jenten går med mohinder no eller micha ( så ut som de ble fort venner :D) ja hengte meg litt opp i eclipsen på slutten jeg og. Vi får smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer. Når begynner sesong 2 da?

Lenke til kommentar

Så episoden nå, ble faktisk mektig imponert.

Syns det er braat kampen mellom Peter og Sylar ikke varte så lenge, ble litt mer "realistisk" da. :)

 

Nå kan jeg virkelig ikke vente til de begynner på igjen! og det mest interessange blir vel å se hva som skjer med Hiro, er det bare meg, eller likna han samuraien med den banneren litt på faren til Hiro? :ermm:

Lenke til kommentar
Andre en meg som ble våt i øyekrokene. :dontgetit:

8677047[/snapback]

 

Siste kvarteret satt jeg med gåsehud, og det kom et par tårer ja.

8677058[/snapback]

 

Her også. :love: En del rørende øyeblikk på slutten der.

Episoden var helt grei, men ikke noe overveldende, som man egentlig forventer at en sesongavslutning skal være.

At Sylar overlevde kom nok overraskende på mange (hvis han gjorde det). Syns det er bra hvis han kommer tilbake- Han er en altfor god karakter til å bare bli knerta i sesong 1. Samme med Peter.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg trur ikke sylar overlevde, trur han ble tatt av den tingen hun jenta snakka om. The big bad boggieman som hun ikke kunne se, for da fant han hun. Så ut som han døde når man så framtiden forandra seg i øyene hans, så ble alt helt svart i øyet. Som om han ikke hadde noen framtid lengere. Dessuten var det noe rart med komlokket, så ut som noen rare fingratrykk. hadde sylar levd ville han nok brukt den abilityen sin til og flyte istedet for å slepe seg bortover.

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Hmm, ja kanskje.

Og ja, ett av høydepunktene i episoden var selvsagt når Molly fortalte om den personen som kunne se henne når hun tenkte på han. Gir et bra grublingstema fram mot neste sesong. Første jeg tenkte på var palantiren i Ringenes Herre, når Pippin ser inn i den og Sauron ser han. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

hehe, hva var det hun molly sa igjen til HRG. He's much worse then sylar, men en sånn liten redd stemme. Var litt creepy, håper det ikke blir noen mutert skillpadde eller noe sånt. Håper rett og slett det er en helt vanlig mann, sylar har gjort en godjobb som badguy, skuespillet hans har til tidervært veldig imponerende. Særlig mange av utrykkene hans har fått meg til og grøsse ved flere anledninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...