Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja var igrunn skuffende med enkel episode. Samtidig synes jeg episoden var litt av et antiklimaks. Bra episode, men hadde liksom håpet på så mye mer. Spennende å se hvordan de gjennomfører volume 2. Den lille innledninga vi fikk ble jeg ikke helt overbevist av. Men vi får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar

Sånn episoden var rå, selv om det var en god del ting som skjedde som ble presset inn på veldig liten tid.

 

Det som irriterer meg nå er at jeg må sitte å gruble på hva som skjer og neste sesong kommer jo ikke før om en stund.

 

Blir spennende uansett å se hva "volume two" bringer.

 

 

at Sylar overlevde kom som litt av et sjokk for min del, trodde han skulle dø slik at det var "ferdig med han" men ser ikke slik ut, lurer også på om Peter og broren overlever, Peter må vertfall. Også har vi Hiro langt tilbake i tid, jaja blir vanskelig å vente.

 

 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

God slutt på ein herlig første sesong.

Hadde ikkje hatt noke imot om den varte lenger, men funka bra.

Satser på at Peter overlever. Nathan kan muligens ha klart og landa før Peter sprengte, men tviler.

Spent på den personen som visst nok skal vere enda verre ein Sylar.

Personen som Hiro såg på slutten, ( som ridde åleine ) må vel vere den ninjaen ( husker ikkje navnet ) som sverdet som Hiro fekk egentlig høyrer til. Banneren han hadde med seg, såg iallefall veldig lik ut.

Lenke til kommentar

Egentlig litt skuffet. Episoden var jo god den, men det virket mer som en episode midt i sesongen fremfor en sesongavslutning. At Hiro endte i fortiden var egentlig et antiklimaks. Etter hva jeg har sett av intervjuer skulle det være en fenomenal slutt som ville få oss til å måpe. Jeg måpet i hvert fall ikke. Høydepunktet med episoden var når jenten nevnte han som var "mye værre en Sylar". Sluttkampen mellom Sylar og Peter var en skuffelse. Alt for kort. Hele episoden var for kort.

 

En terningkast 4 episode for min del. Den burde strengt talt vært terningkast 6.

Lenke til kommentar
at Sylar overlevde kom som litt av et sjokk for min del, trodde han skulle dø slik at det var "ferdig med han" men ser ikke slik ut, lurer også på om Peter og broren overlever, Peter må vertfall. Også har vi Hiro langt tilbake i tid, jaja blir vanskelig å vente.

8671437[/snapback]

Sylar døde jo han da? Det var jo bare i et siste kastetak at han sendte Hiro bort mot veggen. Det at livet hans flasha i revy i øynene for så å bli hvite var vel et temmelig godt tegn på at han strøk med. Eller var det noe jeg ikke fikk med meg?

 

Totalt sett synes jeg ikke den episoden var noe bra og levde ikke opp til standarden som er satt igjennom sesongen.

 

Og hva var den dealen med Nathan? "Nei, Claire, ikke skyt han så vi kan vekke han til live seinere, jeg flyr heller opp i lufta sånn at vi begge mest sannsynlig stryker med, og himmelen blir full av atomisk avfall"

Lenke til kommentar
Egentlig litt skuffet. Episoden var jo god den, men det virket mer som en episode midt i sesongen fremfor en sesongavslutning. At Hiro endte i fortiden var egentlig et antiklimaks. Etter hva jeg har sett av intervjuer skulle det være en fenomenal slutt som ville få oss til å måpe. Jeg måpet i hvert fall ikke. Høydepunktet med episoden var når jenten nevnte han som var "mye værre en Sylar". Sluttkampen mellom Sylar og Peter var en skuffelse. Alt for kort. Hele episoden var for kort.

 

En terningkast 4 episode for min del. Den burde strengt talt vært terningkast 6.

8672298[/snapback]

 

Helt enig! Bare det at Sylar overlevde ble litt for dumt...

Lenke til kommentar

Synes episoden var god, men som mange andre her skulle jeg likt MERE... Lurer på hvem den personen Molly nevnte var.. Kanskje det er morra til Peter?

Regner med at Peter overlevde (Sylar hadde jo overlevd i fremtids episoden.) Likte godt tendensene med "combined Powers" på slutten der, men det skulle ha vert dratt ut. Synd vi ikke får se noe mere til Nathan, han gjorde en utrolig god slutt figur, digga det.

Lenke til kommentar

Jeg syntes episoden var veldig bra. Og for meg kunne de ikke ha løst det på bedre vis. Er ikke helt enig med en dobbel episode, trur det hadde blitt dratt for mye ut. MEN ekstra 15 min med slosskamp mellom Zylar og Peter hadde ikke gjort noe. Dog vet ikke Peter hvilkene krefter han sitter inne med enda, så det ville blitt dumt om han plutselig fant ut av det.

 

Jeg ble helt gripet av episoden og satt med tårer i øynene når Nathan kom å redda dagen. Gleder meg utrolig til neste sesong, aner vi at det er Hiro som er Kensei? eller hverfall at Hiro møter han.

Lenke til kommentar
Og hva var den dealen med Nathan? "Nei, Claire, ikke skyt han så vi kan vekke han til live seinere, jeg flyr heller opp i lufta sånn at vi begge mest sannsynlig stryker med, og himmelen blir full av atomisk avfall"

 

Ja, enig.

 

Forklar, noen.

8672636[/snapback]

å hvorfor fløy han ikke opp selv?

Lenke til kommentar
Og hva var den dealen med Nathan? "Nei, Claire, ikke skyt han så vi kan vekke han til live seinere, jeg flyr heller opp i lufta sånn at vi begge mest sannsynlig stryker med, og himmelen blir full av atomisk avfall"

 

Ja, enig.

 

Forklar, noen.

8672636[/snapback]

 

Virker ikke som det blir noe "atombombeavfall" fra når han sprenger, bare en voldsom eksplosjon. For de var jo på vei til å bygge opp NYC etter 5 år. Men nå er ikke jeg ekspert på atombomber da... Uansett tror jeg både Peter og Nathan lever, tipper Nathan bare "la" i fra seg Peter en plass langt opp i lufta, og fløy bort.

 

Men uansett, så tror jeg den som er værre enn Sylar er moren til Nathan og Peter.

Lenke til kommentar
Og hva var den dealen med Nathan? "Nei, Claire, ikke skyt han så vi kan vekke han til live seinere, jeg flyr heller opp i lufta sånn at vi begge mest sannsynlig stryker med, og himmelen blir full av atomisk avfall"

 

Ja, enig.

 

Forklar, noen.

8672636[/snapback]

å hvorfor fløy han ikke opp selv?

8672960[/snapback]

 

Kanskje fordi han heilt på å gå boom?

Såg jo at han ikkje klarte å kontrollere det, og er lite sannsynleg at han klarer å bruke andre krefter akkurat då.

Lenke til kommentar
at Sylar overlevde kom som litt av et sjokk for min del, trodde han skulle dø slik at det var "ferdig med han" men ser ikke slik ut, lurer også på om Peter og broren overlever, Peter må vertfall. Også har vi Hiro langt tilbake i tid, jaja blir vanskelig å vente.

8671437[/snapback]

Sylar døde jo han da? Det var jo bare i et siste kastetak at han sendte Hiro bort mot veggen. Det at livet hans flasha i revy i øynene for så å bli hvite var vel et temmelig godt tegn på at han strøk med. Eller var det noe jeg ikke fikk med meg?

 

Mot slutten så ser du blod spredd akkurat som en person har dratt seg langs bakken mot et kumlokk og ned, tror det var helt på slutten, regner med at det var Sylar.

Se fra rundt 42:22 så ser du hva jeg mener.

 

 

Btw er litt spent på hvem denne personen som skal være verren en Sylar er, tror sesong 2 kan ta av skikkelig, eller det er hva jeg håper på vertfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...