Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaha ,har du noen kilder som kan støtte opp det da?

er veldig skeptisk på at det blir dobbelepisode pga det står ingenting om det på værken tvrage eller tv.com. mens det gjor/gjør det med alle andre serier om det er dobbelepisode eller ikke.

8620653[/snapback]

 

Hmm.. har lest det i denne tråden.

 

Men, i følge NBC sitt program er det nok bare enkelepisode. :(

Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig spent på hva som skjer i avslutningen. Dette blir forhåpentligvis en avslutning verdig seriens kvalitet til nå. Jeg håper det blir en avsluttende sesongfinale med et siste oppgjør mellom Sylar og Peter som ender med Sylar's død. Er litt redd for at produsentene vil ha med Sylar videre. Ser heller det blir en annen historie i neste sesong.

Lenke til kommentar

Deilig episode. Masse spennende som skjedde, og alt står klart til sesongavslutningen. Gøy å se at Hiro lærer mer og mer og stadig blir likere den utgaven av seg selv fra framtiden.

 

Litt angående Sylar:

 

Leste på heroeswiki at Tim Kring selv har blitt veldig glad i karakteren Sylar, og definitivt vil ha han med neste sesong. Så Sylar forsvinner neppe i sesongavslutningen. Egentlig greit syns jeg, begynner å like han veldig godt nå, og det trengs en badguy som han.

 

Lenke til kommentar

8623289[/snapback]

 

uhm.. NRK3? var det skrivefeil eller noe jeg ikke har fått med meg? :ermm:

 

Nevnarion; mhm, begynner å like Sylar jeg også, han er en genial badguy. :!:

men virkelig, det er noe spesielt med han, vi fikk jo se at han ikke vil drepe "uskyldige" aka. folk uten evner. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...