Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke alle karakterene blir skiftet ut i sesong 2. Vil tro mange av de faste fortsatt kommer til å være med og at de spinner videre på evnene deres. Ville vært vanskelig å komme opp med nye folk med nye like interessante superkrefter. Og det ville også vært dumt å ha nye folk med de samme evnene som disse har.

Lenke til kommentar

På den annen side, karakteren hun spiller i episode 20 er 20 år ;)

 

DanielL: Hun er født i august 89, altså er hun 17. Men ... tanker er vel lovlig.

 

Redigert: Perverst er ikke rette ordet. Å kalle tanker om henne perverst er i seg selv perverst.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt veldig mye hvordan avsluttningen kommer til å være denne sesongen. Det jeg ønsker er en veldig uventet slutt som gjør oss seere litt sjokert. Det blir liksom litt tamt hvis de "bare" klarer å stoppe eksplosjonen. MEN Heroes har jo levert varene hittil så hvorfor ikke de 2 neste episodene.

 

Noen tanker om hvordan dere vil at det skal slutte?

Lenke til kommentar

At de får stanset den tror jeg er mest sannsynlig. Men det kan hende at den redningen får en veldig høy pris. At noen dør,andre blir satt på en test for hva de er villig til å gjøre for andres beste. Dramatikk er jeg 100 % sikker på at det blir uansett utfall.

Lenke til kommentar
Jeg har sett alle episodene på så kort tid, at jeg såvidt husker hva som har skjedd.

 

Hvem er han fyren som Suresh måtte samarbeide med i siste episode? Og hva var dealen med han?

 

EDIT: Her har vi en artig side forresten

http://heroeswiki.com

8578144[/snapback]

Det var sjefen til Claire's far. Han som står bak organisasjonen deres. Og Claire var redd for han pga at faren hennes(ikke Nathan of course,men Mr.Bennet) tok en kule for at hun skulle slippe unna han.

Lenke til kommentar
Kjipt hvis alle skuespillerne blir erstattet i S2 hvertfall, jeg vil fortsatt ha Claire der som eyecandy :p

8575368[/snapback]

Din perverse lille mann. Karakteren hun spiller er knapt 15 :p

8576901[/snapback]

Jaa, men IRL så er hun snart 18 :p Det som teller vettu. Selv om det på en måte føles litt feil å sikle etter ei som ikke er 18 engang, så kan det ikke benektes at hun er skamheit :dribble:

 

Noen bilder av Heite Hayden

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...