Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

nuke duden gjorde jo ingenting der da.. peter bare begynte å nuke plutselig.

8568773[/snapback]

Tror kreftene til Ted er veldig vanskelige å kontrollere, og at Peter derfor fikk problemer med dette.

 

Ellers en god episode, men må jeg bruke skjuler for å kunne skrive noe om episoden? Kanskje noen kan sette opp en egen tråd for episoden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett til episode 17 nå. Har altså fire igjen, før jeg går tom :cry:

 

Men jeg er imponert over nivået de har holdt. Spesielt episode 16 og 17, men også andre episoder. Tingen med Heroes er at det ikke er noe som er uinteressant. Alle med kreftene har en historie. Liker Hiro sin best :p

Har bare vært spennende episoder, har hatt problemer med å holde meg unna Heroes (a.k.a. bare en episode til). Synd det nærmer seg slutten. Så går det sikkert et halvt år før nye episoder kommer...

 

Så må jeg beklage litt at jeg kommer med dette, 4 episoder etter sendesjema. Men jeg måtte bare få det ut :)

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Tror kreftene til Ted er veldig vanskelige å kontrollere, og at Peter derfor fikk problemer med dette.

8570157[/snapback]

Jepp, Ted hadde jo problemer med kreftene sine selv i starten. Sprengte jo seg selv både fra hus, gård og kjærring.

 

Likte godt scenen med Sylar og moren hans. Var genial musikk i de delene syns jeg.

Lenke til kommentar

Jeje, så kom det endelig en konfrontasjon mellom Hiro og Sylar i denne episoden. 1 1/2 kan man vel si, og i begge tilfellene løste Hiro det ved å stikke av. :p

Denne episoden bygger hvertfall godt opp til de to siste episodene, og nå samles jo flere og flere av "heltane", så det blir spennende å se hvordan det ender.

 

For de som lurer på om det blir flere sesonger, så er hvertfall sesong 2 bekreftet. Syns det er helt supert, siden den visstnok skal starte en ny historie, altså at bombemannhistorien skal avsluttes denne sesongen. Skal de holde et mønster med nye historier hver sesong (som 24) så har jeg absolutt ingenting imot at denne serien holder det gående lenge framover. :)

Lenke til kommentar

Enig i at serien har stort potensiale. Men er viktig at de ikke drar ut "kort historiene" for langt, å sammenligne med 24 er ikke dumt, da du gjerne har de samme folkene, og mye av de samme intrigene fra sesong til sesong, men du har et nytt main theme.

 

Håper i allefall at ikke Heroes blir Lost (get it?)

Lenke til kommentar

Det som skjedde var mest sannsynlig at Hiro ikke var sterk nok til å drepe han,ønsket var ikke stort nok.

 

Og jo,det virker som han kan freeze de spesielle og,han stanset jo DL og reddet han fra eksplosjonen.

 

Peter ble ikke fryst i den episoden fordi future Hiro skulle snakke med han alene,derfor frøs han alle andre. Helt logisk :p

Lenke til kommentar

Future Hiro kjenner jo Peter, så han visste vel at når tiden ble stoppet ville Peter absorbere kreftene og ikke bli fryst. Når det gjelder Saylar vs Hiro tror jeg rett og slett Hiro brøt tidsstoppet fordi han ble så nervøs. Blir spennende nesten gang de møtes for da må Hiro stoppe han.

Lenke til kommentar

For meg så det ut som at tidsstoppet til hiro brøt i det han kom borti halsen til sylar med sverdet... og hvis det er dette som er rett så betyr det at hiro kan ta med seg folk på tidsstopp :)

 

enten det eller at han ble for nervøs.

Lenke til kommentar

Fremtids-Hiro har jo vist at han har en del mer kontroll på kreftene sine enn nåtids-Hiro, så om Peter skulle absorbere kreftene hans eller ei tror jeg ikke har noe å si. Nåtids-Hiro må jo også konstant borti Ando for å hindre at han og blir fryst i tid.

 

Og jeg henger meg på den om at Hiro ble stanset av Sylar pga. at han var for nervøs, og som han sa rett før, han er ikke akkurat typen til å drepe noen. Enda.

 

"Logisk" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...