Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah faen, det der burde ha vært i spoiler, det hadde jeg virkelig ikke skjønt selv!

7147661[/snapback]

 

Altså, Peter har jo sagt dette selv flere ganger da :tease:

7147687[/snapback]

 

Har han?

 

Eneste jeg har fått med meg er at han sa det virka som han bare kunne fly i nærheten av broren, men han gikk ikke ut å sa "jeg har rogue-like powers".

Lenke til kommentar
Har han?

 

Eneste jeg har fått med meg er at han sa det virka som han bare kunne fly i nærheten av broren, men han gikk ikke ut å sa "jeg har rogue-like powers".

7153397[/snapback]

I scenen hvor han først møter Mohinder i leiligheten hans prøver han å bevise at han kan fly. Dette klarer han ikke. Deretter trekker han konklusjonen at han kun klarer å utøve kreftene sine i selskap av andre som har overnaturlige krefter.

Lenke til kommentar
Har han?

 

Eneste jeg har fått med meg er at han sa det virka som han bare kunne fly i nærheten av broren, men han gikk ikke ut å sa "jeg har rogue-like powers".

7153397[/snapback]

I scenen hvor han først møter Mohinder i leiligheten hans prøver han å bevise at han kan fly. Dette klarer han ikke. Deretter trekker han konklusjonen at han kun klarer å utøve kreftene sine i selskap av andre som har overnaturlige krefter.

7153454[/snapback]

 

Ja men igjen, han tror fremdeles bare han kan fly, og ikke at han har rouge-like-powers.

 

Jeg ble veldig overrasket når han kunne male, det med Hiro greiene at han var i mellom tiden på t-banen, trodde jeg var noe Hiro gjorde.

Lenke til kommentar

Da er 6'ern ute... lagt ut for 3 timer sia

SPOILER

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syntes denne episoden var litt teigere, men fortsatt god, eneste "spesielle" og nyskapende i forhold til det vi ikke har sett før var bekreftelsen på at Micka's far kan gå igjennom vegger. Eller, gå igjennom det meste.
Endret av Footy
Lenke til kommentar

Syns det var bra episode jeg. Fikk frysninger da faren til Claire fikk vite i telefonen at Hiro sa "save the cheerleader" til Peter. Men ja, kunne godt vært litt mer action.

 

Lurer på om Nikki er død for alltid. Tror det, men man vet aldri (siden det stod to be continued tror jeg hun ikke er død, mao jeg har ikke peiling :p).

 

Mye gode serier for tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...