Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det nå i det siste har beygnt å gå opp for ham hva slags krefter han faktisk sitter inne med, tror jeg nok han vet det. Og vi får også se at han trenger litt tid for å tilpasse seg det han snapper opp, så vi får bare vente og se.

 

Dog, Hiro trenger sverdet sitt for å kunne bruke kraften sin skikkelig... så spørs om Peter kan få det til i det hele tatt :p

8558416[/snapback]

Isaac trengte jo egentlig dopet for å kunne male men Peter fikk nå til det uten problemer. Og det kan hende det kun er en psykisk greie med Hiro,at han tror han må ha sverdet.

8558436[/snapback]

Might be, han har jo ikke helt teken enda. Og Isaac klarte seg jo fint uten dopet sitt etterhvert :)

Lenke til kommentar

likte episoden ja :) ser ut til at peter også beholder kreftene til isaac etter at han er død så nå har ikke peter noen sperringer i forhold til sylar ( bedre egentlig siden han trenger bare møte de på gaten for å få kreftene deres :p)

 

Men ser ikke ut til at det med Rage som er triggeren til nuke fyren funker på peter, for han så ikke særlig sint ut no på slutten når han begynte å gå nuke.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kommer flere heroes-sesonger? De kunne fint ha rundet det av i løpet av de 2 neste episodene for alt jeg vet, men kjenner jeg tv-verden rett vil de tjene mest mulig penger.. ;p

8570064[/snapback]

Ja, det blir iallefall en sesong til, og sikkert flere.

 

Sesong to vil derimot handle om noe nytt, - altså ikke om bombemannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...