Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

jeg tenker meg at det ender med eksplosjonen alikevell. Hiro dreper sylar, da han tror det har ham som er bomben. Desverre kan ingen drepe Peter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tenker meg at det ender med eksplosjonen alikevell. Hiro dreper sylar, da han tror det har ham som er bomben. Desverre kan ingen drepe Peter

8537620[/snapback]

 

En ting jeg ikke skjønner; hvorfor må han være i NY i det hele tatt når han vet hva som skjer? Hvorfor ikke bare stille seg i ørkenen, eller fly langt bort?

Lenke til kommentar
jeg tenker meg at det ender med eksplosjonen alikevell. Hiro dreper sylar, da han tror det har ham som er bomben. Desverre kan ingen drepe Peter

8537620[/snapback]

 

En ting jeg ikke skjønner; hvorfor må han være i NY i det hele tatt når han vet hva som skjer? Hvorfor ikke bare stille seg i ørkenen, eller fly langt bort?

8547280[/snapback]

 

Han hadde jo planer om dette, men ble stoppet av broren, da han mente det var feil...

Lenke til kommentar

Hvis de hadde brukt teorien som sier at tiden er lineær, og ikke går i noen slags parallelle dimensjoner, så hadde det betydd at:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. Fremtids-Hiro ville ikke blitt overrasket når man møtte fortids-Hiro, fordi han hadde en gang vært fortids-Hiro for 5 år siden og ville visst hva han gikk til.

 

2. Fremtids-Hiro kunne aldri ha forhindret eksplosjonen.

 

Egentlig kunne han aldri ha gjort det uansett. Hvis det er snakk om parallelle dimensjoner, så ville fremtids-Hiro bare ha kunne forhindret det i den andre dimensjonen fortids-Hiro lever i, og ikke sin egen. Så jeg tror det er snakk om at det er mulig å endre fremtiden. :p

Lenke til kommentar

Wræl, siste episode var jo bare helt rævva. Glad at episoden sluttet slik den gjorde. Synes egentlig ikke Hiro burde ha mulighet til å reise i tiden.. "i must save the cheerleader, and i must stop hitler, and stalin, and the jews from killing jesus!!"

Lenke til kommentar
Wræl, siste episode var jo bare helt rævva. Glad at episoden sluttet slik den gjorde. Synes egentlig ikke Hiro burde ha mulighet til å reise i tiden.. "i must save the cheerleader, and i must stop hitler, and stalin, and the jews from killing jesus!!"

8554700[/snapback]

Du er i såfall en av de få...

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke Peter bare stoppe tiden , for og så dele sylar opp i 300 deler på 300 forskjellige steder i verden?

Peter har vel ikke den egenskapen enda. I alle fall så har han ikke kontroll over den. Han møtte Hiro (Future Hiro) tidlig i sesongen og Peter er som en svamp som absorberer alle med spesielle egenskaper rundt seg, dems egenskaper. Etter dialogen fra toget med Future Hiro, har de knapt møtt hverandre.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Når det nå i det siste har beygnt å gå opp for ham hva slags krefter han faktisk sitter inne med, tror jeg nok han vet det. Og vi får også se at han trenger litt tid for å tilpasse seg det han snapper opp, så vi får bare vente og se.

 

Dog, Hiro trenger sverdet sitt for å kunne bruke kraften sin skikkelig... så spørs om Peter kan få det til i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Når det nå i det siste har beygnt å gå opp for ham hva slags krefter han faktisk sitter inne med, tror jeg nok han vet det. Og vi får også se at han trenger litt tid for å tilpasse seg det han snapper opp, så vi får bare vente og se.

 

Dog, Hiro trenger sverdet sitt for å kunne bruke kraften sin skikkelig... så spørs om Peter kan få det til i det hele tatt :p

8558416[/snapback]

Isaac trengte jo egentlig dopet for å kunne male men Peter fikk nå til det uten problemer. Og det kan hende det kun er en psykisk greie med Hiro,at han tror han må ha sverdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...