Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte hun bedre som blondine jeg og..

8516749[/snapback]

 

Smaken er som baken! :w00t:

 

Men jeg må si at jeg syntes hun var diggere såm brunette ;)

 

Likte Peter Petrelli som "Bad Hero" nesten, han er litt slem, men ikke "ond" på en måte, mer brutal og tar saker i egne hender :thumbup:

Lenke til kommentar

Claire er blitt dritkjedelig nå synes jeg, bortsett fra da Sylar gikk løs på hue hennes. Best som brunette.

 

Jeg syntes episoden var veldig bra som var, spesielt med tanke på Peter, Sylar og kanskje Hiro. Men fy faen jeg er lei den skrikinga til Hiro, begynner å bli så lei det, men ikke så lei som når Hurley sier dude på Lost da.

 

 

Har Heroes`ene noen gang klart å endre fremtiden? Fordi jeg håper virkelig serien blir sånn at de ikke klarer å redde bomba i New York fordi da vil serien bli litt mer dyster og litt mer "brutal" hvis liksom så mange av dem velger forskjellige sider og noen av dem dør.

 

Husker at vi fikk se Peter død, men han hadde jo "lånt" kreftene til Claire så han overlevde. Charlie(hu cafedama) husker jeg ikke hva skjedde med, men Sylar fikk jo hjernen hennes mener jeg. Issac døde også, alikevel kunne ikke han endre det.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nå er det jo sånn at peter bare kan trekke kreftene sine fra andre som er i live, så om sylar tar nuke kreftene av han duden som er på tur til ny for å hevne seg, for så å bli drept av hero, vil jo ikke peter ha noen mulighet for å gå postal.

 

Eller har jeg gått glipp av no?

 

Edit: Leif

Endret av lain
Lenke til kommentar
Han har jo allerede gjort det, det kan også hende at han tar kreftene fra Ted Sprague og klarer ikke å kontrollere kreftene han får then he goes nuclear!

8528134[/snapback]

 

Han var det jeg tenkte på, om han dør, er det vel ingen som kan gå BOOM?

 

Foresten veldig bra episode, håper bare de ikke lar det gå mer enn ut sesongen før de setter punktom for denne hendelsen, og heller ny storyline i sesong2, evt ingen flere sesonger, da det gjerne bare ødelegger en serie, men penger er penger, så blir nok flere. Man kan bare håpe på at de klarer å holde kvaliteten oppe.

Lenke til kommentar
De som lager serien har sagt at dette med at NYC skal sprenge blir ferdig denne sesongen, nytt plot neste sesong. :)

8528450[/snapback]

 

Bra, redd de skulle prøve seg på å trekke det ut i 3-4 sesonger, som enkelte andre gjør sitt beste på.

Lenke til kommentar
Jeg la merke til at de fremdeles brukte CRT-TV i 2112.  :p På cafeen der Claire jobbet.

8530486[/snapback]

 

2112? Da er jeg enig i at det er merkelig :). Men tiden er vell satt til 2012? Da er det ikke fullt så rart...

8531752[/snapback]

 

Er vel 2012, var jo bare 5 år frem i tid, ikke 105 :p

Lenke til kommentar
Rå episode idag. Synd vi ikke fikk se mer av framtids Saylar vs framtids Peter, så ut som det var store krefter i sving der. Lurer egentlig på hvorfor det er Saylar som må dø i og med at det er Peter som sprenger. Kanskje ikke vits i å spekulere i blir, sikkert en god forklaring som jeg gleder meg til å se.

Sylar må dø fordi han ikke kan tillates for å få Claires egenskaper, derfor ''Save the cheerleader, save the world.'' Det så vi allerede veldig tidlig i sesongen, og nå vet vi hvorfor. Peter kan like så godt sprenge, han vil ikke dø. Vi så også at Sylar hadde overlevd eksplosjonen (uten Claires egenskaper vel og merke) og var Nathan i fåreklær. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...