Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsykt rå episode, viser hvor bra og gjennomtenkt Heroes egentlig er. Bra med en hel episode i fremtiden, blir liksom helt annerledes, en ny dimensjon til alle karakterene. Og vi får jo vite så mye for hver episode, er det som er så genialt med Heroes. Kan ikke vente til neste episode.. Fantastisk. Überfantastisk :D

Lenke til kommentar

Moro å se Hiro i aksjon med sverdet - bare synd han ikke fikk vist mer av sine ferdigheter i så måte. Fikk nesten litt Matrix fornemmelser på slutten.

Kongeepisode, dette blir jo bare bedre og bedre. Jeg håper virkelig de klarer å holde koken oppe ut resten av sesongen.

 

Btw, Claire som brunette - hva sier folket?

Lenke til kommentar
Moro å se Hiro i aksjon med sverdet - bare synd han ikke fikk vist mer av sine ferdigheter i så måte. Fikk nesten litt Matrix fornemmelser på slutten.

Kongeepisode, dette blir jo bare bedre og bedre. Jeg håper virkelig de klarer å holde koken oppe ut resten av sesongen.

 

Btw, Claire som brunette - hva sier folket?

8516531[/snapback]

hot :dribble: , hehe var ganske pen som brunette syntes jeg :)

Lenke til kommentar

Fy søøren dette tar ingen ende. Aah ren nytelse fra start til slutt. Så vidt jeg kan huske så har Heroes ennå ikke hatt en dårlig episode. Serien er høydepunkt på høydepunkt. Holdt på å ryke med av ekstase når Sylar og Peter sto opp mot hverandre. Claire var heitere enn noensinne og Peter er helt rå. Ellers så var episoden et massesammensurium av mye tidsreise-problemstillinger som kan virke veldig forvirrende på de fleste. :D Liker meeeget godt retningen denne serien tar nå.

Lenke til kommentar

ooooh.... thick plot is thick! *glede seg til ep 21*...

 

 

hvordan går det mon i fremtiden hvis Hiro får drept Sylar? og nå gir plutselig isaac's kommentar til slutt i ep 19 mening også...

 

 

(det er vel 2 gripes jeg har med heroes: NOE forutsigbar (en showdown peter/sylar var f.eks uungåelig - og 'yin-yang' er en av de eldste plot devices som finnes - men den virker:D ) og en fantasillion parallellhistorier og plot-tråder - man skal holde tunga rett i munnen for ikke å surre seg fast i dem).

Endret av grwatz
Lenke til kommentar
Nå som vi har fått et eget underforum for Heroes, så kan jo noen lage en egen tråd om det, så slepper vi å ha det her.

8516754[/snapback]

Er ikke denne tråden i underforumet allerede?

 

Jeg ble veldig skuffet over "actionsekvensene". Når Peter sa "I havne't had a good fight in years" så trodde jeg de neste minuttene kom til å bli sinnsyke, men så bare viste de at Hiro tok en type med sverd og Peter kastet en annen type et eller annet sted. Og bare de ene sverdkuttet synes jeg var ganske dårlig koreografert.

Og den scenen der Peter gikk bortover en gang, så kom en vakt mot han fra høyre, også bare kastet han vakten inn i veggen med en slags piruett. Han kunne gjerne ha vært litt mer animert der, så hadde det ikke sett så teit ut. :p

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Syns dei to episodene etter pausa har vore litt under par eg. Kan vere at eg gleda meg litt for mykje til serien skulle fortsette.

 

Håper vi får vite meir om korleis ting vart som det er fem år i framtida. Syns ikkje utviklinga virka spesielt logisk med utgangspunkt i det som har skjedd i tidlegare episoder.

 

Kampscenene bør hevast eit par hakk viss dette er noko dei skal bruke tid på i komande episoder. Det vart rimeleg slapt i denne episoda. Moglegheitene burde vere mange med tanke på alle dei ulike kreftene folka har.

 

Det største lyspunktet var at Sylar klarer seg bra. Då er det enda håp for ein god slutt.

 

om sylar var president, kan vi anta at Nathan er død da?

 

8515251[/snapback]

Sylar seier tross alt at han drepte Nathan. Dette burde tilseie at han er død. :)

Lenke til kommentar
Nå som vi har fått et eget underforum for Heroes, så kan jo noen lage en egen tråd om det, så slepper vi å ha det her.

8516754[/snapback]

Er ikke denne tråden i underforumet allerede?

 

8518505[/snapback]

Tenkte på den diskusjonen til folk om Claire var finest som blondine eller brunette :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...