And.rs Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er det i morgen neste episode kommer? 8497227[/snapback] Tror det er på tirsdag, men jeg er ikke helt sikker. 8497495[/snapback] Ja ok Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Den går på mandagskvelden i USA. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Kunne ønske Canada sendte den idag så vi fikk den en dag tidligere, det skjedde for noen episoder siden husker jeg. Endret 30. april 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det hadde passa ganske godt her i gården, jeg ser på tre serier nå, og de har nesten helt lik sende tid. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er egentlig glad for at den ikke kommer ut før i morra, for da har jeg noe å kose meg med når jeg er fyllesyk Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Må si jeg syntes denne var den beste Episoden så langt...Superpowers FTW Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Helt enig, helt fantastisk episode! Gleder meg sykt til neste episode. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Rå episode idag. Synd vi ikke fikk se mer av framtids Saylar vs framtids Peter, så ut som det var store krefter i sving der. Lurer egentlig på hvorfor det er Saylar som må dø i og med at det er Peter som sprenger. Kanskje ikke vits i å spekulere i blir, sikkert en god forklaring som jeg gleder meg til å se. Endret 1. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Rå episode idag. Synd vi ikke fikk se mer av framtids Saylar vs framtids Peter, så ut som det var store krefter i sving der. Lurer egentlig på hvorfor det er Saylar som må dø i og med at det er Peter som sprenger. Kanskje ikke vits i å spekulere i blir, sikkert en god forklaring som jeg gleder meg til å se. 8510762[/snapback] Burde putte noe av det du sier der i en spoiler tag muligens, kan hende noen ikke har lyst til å lese det siden de ikke har sett episoden enda. Uansett episode 20 var helt rå, jeg vil ha mer nå! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 De som ikke vil få spoilers burde begynne å gjøre som meg, og sikkert mange andre, ikke les denne tråden før du har sett nyeste. Må legge til at jeg og var knallfornøyd med denne episoden. Er imponert over at de klarer å holde spenningen oppe episode etter episode. Dette er en av de aller beste seriene jeg noensinne har sett sålangt Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Helt vannvitig bra. Satt på kanten av stolen på ep.20. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Trur dette er den beste episoden eg har sett av ein serie, høgdepunkt på høgdepunkt, neste Heroes-episode blir lenge å vente til! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Ikke den beste jeg har sett, men var en veldig bra episode og værtfall spennende. Ikke at heroes noen gang har kjedlige episoder, nok en fantastisk episode. Sylar var litt av en smarting ;P Lenke til kommentar
nilox Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oppfølgerne til The Matrix kunne lært litt av hvert av denne episoden... Peter > Neo Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) tøff episode i dag ja men ser ut til at peter kommer til å møte moren til clair da O.o var jo showdown med flame mot ice på slutten der edit: cylar har også drept faren til micha og radioaktive fyren når jeg tenker meg om >< Endret 1. mai 2007 av akan Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Rå episode. En av seriens beste. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mener dette er den beste episoden hittil. Var spenning fra start til slutt, og det var en kul tvist at det var Sylar som var blitt president. Syntes Peter Petrelli blir kulere for hver episode, desidert min favoritt karakter Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Milo Ventimiglia skulle spilt Neo. Ekstremt bra episode, den beste hittil. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Trur dette er den beste episoden eg har sett av ein serie, høgdepunkt på høgdepunkt, neste Heroes-episode blir lenge å vente til! 8511826[/snapback] Må bare si meg 100% enig i dette. Denne episoden var det virkelig klasse over. Kommer ikke på noen episoder av noen serier jeg har sett som var like spennende som denne. Bøyer meg i støvet for de som skriver manuset til denne serien. Heroes - Inge over ingen ved siden! Gleder meg til å få vite hvor Peter fikk arret sitt. Siden regenererer burde det arret ikke være der. Kanskje han har beholdt det som et minne? Etter eksplosjonen han forårsaket. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Men denne episoden er kanskje den som har minnet meg mest om en film noensinne. Det er veldig mange serier som påstår at episodene deres er 40-minuttersfilmer, men denne episoden her var det faktisk sant. Endret 1. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå