Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rå episode idag. Synd vi ikke fikk se mer av framtids Saylar vs framtids Peter, så ut som det var store krefter i sving der. Lurer egentlig på hvorfor det er Saylar som må dø i og med at det er Peter som sprenger. Kanskje ikke vits i å spekulere i blir, sikkert en god forklaring som jeg gleder meg til å se.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Rå episode idag. Synd vi ikke fikk se mer av framtids Saylar vs framtids Peter, så ut som det var store krefter i sving der. Lurer egentlig på hvorfor det er Saylar som må dø i og med at det er Peter som sprenger. Kanskje ikke vits i å spekulere i blir, sikkert en god forklaring som jeg gleder meg til å se.

8510762[/snapback]

 

 

Burde putte noe av det du sier der i en spoiler tag muligens, kan hende noen ikke har lyst til å lese det siden de ikke har sett episoden enda.

 

 

Uansett episode 20 var helt rå, jeg vil ha mer nå! :dribble:

Lenke til kommentar

De som ikke vil få spoilers burde begynne å gjøre som meg, og sikkert mange andre, ikke les denne tråden før du har sett nyeste. Må legge til at jeg og var knallfornøyd med denne episoden. Er imponert over at de klarer å holde spenningen oppe episode etter episode. Dette er en av de aller beste seriene jeg noensinne har sett sålangt :love:

Lenke til kommentar

tøff episode i dag ja :) men ser ut til at peter kommer til å møte moren til clair da O.o var jo showdown med flame mot ice på slutten der :D

 

edit: cylar har også drept faren til micha og radioaktive fyren når jeg tenker meg om ><

Endret av akan
Lenke til kommentar
Trur dette er den beste episoden eg har sett av ein serie, høgdepunkt på høgdepunkt, neste Heroes-episode blir lenge å vente til!

8511826[/snapback]

 

Må bare si meg 100% enig i dette. Denne episoden var det virkelig klasse over. Kommer ikke på noen episoder av noen serier jeg har sett som var like spennende som denne. Bøyer meg i støvet for de som skriver manuset til denne serien.

 

Heroes - Inge over ingen ved siden!

 

Gleder meg til å få vite hvor Peter fikk arret sitt. Siden regenererer burde det arret ikke være der. Kanskje han har beholdt det som et minne? Etter eksplosjonen han forårsaket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...