Chicharito Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Neida, da hadde jeg skrevet at og ikke om i så fall Men så får man jo intet endelig svar i intervjuet. Bare hint og erting. Vil bli temmelig irritert om de tar livet av Peter. 8224066[/snapback] Samma her. Da ødlegger de jo veldig mye av historien. Det kan da umulig være et overraskelses moment her at han dør? Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hiro har jo sagt at han har møtt han med arr >< vil tro det er det som cylar lager no Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Peter kan jo lagd det arret selv, er ikke tilfeldig den emo frisyren, Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Peter kan jo lagd det arret selv, er ikke tilfeldig den emo frisyren, 8234155[/snapback] Ha ha Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Peter kan jo lagd det arret selv, er ikke tilfeldig den emo frisyren, 8234155[/snapback] Hahaha :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Oj, hadde ikke merket at favorittserien min hadde en egen tråd her inne før nå Har også lurt på dette med Claire og om hun føler smerte. For greit nok at hun kan helbrede seg, men er jo ganske sjuke og smertefulle ting hun går gjennom. Men det kan jo være et hull i logikken vi kan ende opp med å aldri få noe svar på. Forresten, er det noen som la merke til at bilde av faren til Mohinder bakpå en bok i en av de tidligere episodene hadde bilde av en annen mann under et tilbakeblikk? Kan godt hende det har blitt nevnt før. bare stusset litt over det. og btw så er jeg helt enig i at Peter bare blir mer og mer emo for hver episode som går :!: Endret 26. mars 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 La dere merke til at Sylar kutta emo luggen hans i siste episode? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Haha, nei det må jeg nesten sjekke nå :!: *sette på siste episode Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Oj, hadde ikke merket at favorittserien min hadde en egen tråd her inne før nå Har også lurt på dette med Claire og om hun føler smerte. For greit nok at hun kan helbrede seg, men er jo ganske sjuke og smertefulle ting hun går gjennom. Men det kan jo være et hull i logikken vi kan ende opp med å aldri få noe svar på. Forresten, er det noen som la merke til at bilde av faren til Mohinder bakpå en bok i en av de tidligere episodene hadde bilde av en annen mann under et tilbakeblikk? Kan godt hende det har blitt nevnt før. bare stusset litt over det. og btw så er jeg helt enig i at Peter bare blir mer og mer emo for hver episode som går :!: 8240427[/snapback] ja, jeg lurer også på dette med claire føler hu smerte så har hu en ekstremt høy smerteterskel. har diskutert dette med venner men kommer ikke fram til noe svar. hu kan nesten ikke føle smerte tror nå jeg...er syke ting hu har gått igjennom! tøff jente! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det kan jo også hende at hu er herda. at du er blitt vant til smertene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Et ord for denne serien: Wow. Det er vel ikke annet å tilføye, annet enn at jeg også gleder meg noe veldig til neste episode. The 9th Wonders. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Faen nå savner jeg Heroes! var det den 23. den kommer tilbake? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Faen nå savner jeg Heroes! var det den 23. den kommer tilbake? 8306155[/snapback] Stemmer det. Merker det er litt for lenge... Alt for mange spørsmål jeg (og tydeligvis de fleste andre her) sitter med. Gleder meg nå merker jeg! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Berre lurte, ka skjer med denne tråden no? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Berre lurte, ka skjer med denne tråden no? 8322659[/snapback] Den vil vel forholde seg rolig til 23. April tenker jeg. Eller muligens litt 'glede seg til'-posting før den tid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Videre diskusjon når serien starter opp igjen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Berre lurte, ka skjer med denne tråden no? 8322659[/snapback] Den vil leve videre. Så har de som ikke er interessert i mer enn en tråd et sted å forholde seg til. Mens de av oss som er fanatikere kan utfolde oss i den nye Heroes kategorien. Litt pose og sekk tilbud Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den blir vel litt mere aktiv da neste episode kommer ut vil jeg tro.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser berre at der er oppretta ein eigen tråd for neste episode, så alt vi trur skjer osv og kommentarar ang den episoden skal i den tråden? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 LOL! 4 svar rett etter hverandre. Flere slike spørsmål trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå