Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Neida, da hadde jeg skrevet at og ikke om i så fall ;)

 

Men så får man jo intet endelig svar i intervjuet. Bare hint og erting. Vil bli temmelig irritert om de tar livet av Peter.

8224066[/snapback]

Samma her. Da ødlegger de jo veldig mye av historien. Det kan da umulig være et overraskelses moment her at han dør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, hadde ikke merket at favorittserien min hadde en egen tråd her inne før nå :ohmy:

 

Har også lurt på dette med Claire og om hun føler smerte. For greit nok at hun kan helbrede seg, men er jo ganske sjuke og smertefulle ting hun går gjennom. Men det kan jo være et hull i logikken vi kan ende opp med å aldri få noe svar på. :hmm:

 

Forresten, er det noen som la merke til at bilde av faren til Mohinder bakpå en bok i en av de tidligere episodene hadde bilde av en annen mann under et tilbakeblikk? Kan godt hende det har blitt nevnt før. bare stusset litt over det.

 

og btw så er jeg helt enig i at Peter bare blir mer og mer emo for hver episode som går :!:

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Oj, hadde ikke merket at favorittserien min hadde en egen tråd her inne før nå  :ohmy:

 

Har også lurt på dette med Claire og om hun føler smerte. For greit nok at hun kan helbrede seg, men er jo ganske sjuke og smertefulle ting hun går gjennom. Men det kan jo være et hull i logikken vi kan ende opp med å aldri få noe svar på.  :hmm:

 

Forresten, er det noen som la merke til at bilde av faren til Mohinder bakpå en bok i en av de tidligere episodene hadde bilde av en annen mann under et tilbakeblikk? Kan godt hende det har blitt nevnt før. bare stusset litt over det.

 

og btw så er jeg helt enig i at Peter bare blir mer og mer emo for hver episode som går  :!:

8240427[/snapback]

 

ja, jeg lurer også på dette med claire :hmm: føler hu smerte så har hu en ekstremt høy smerteterskel. har diskutert dette med venner men kommer ikke fram til noe svar. hu kan nesten ikke føle smerte tror nå jeg...er syke ting hu har gått igjennom!

 

tøff jente! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Berre lurte, ka skjer med denne tråden no?

8322659[/snapback]

 

Den vil leve videre. Så har de som ikke er interessert i mer enn en tråd et sted å forholde seg til. Mens de av oss som er fanatikere kan utfolde oss i den nye Heroes kategorien.

 

Litt pose og sekk tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...