Gå til innhold

Heroes sesong 1 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig episode! Som andre seier flymåten var kul, spesielt landinga.

Politimannen ja, han rota det godt til for seg sjølv.

 

Nei, det er ikkje han som er gifta med stripperen. Trur eg iallefall. Er ein anna, men han og har evner meiner eg. Visst dåke lese på tv.com er det er ein person som kan gå gjennom vegger, eg mistenker at det er han.

Lenke til kommentar
Herlig episode! Som andre seier flymåten var kul, spesielt landinga.

Politimannen ja, han rota det godt til for seg sjølv.

 

Nei, det er ikkje han som er gifta med stripperen. Trur eg iallefall. Er ein anna, men han og har evner meiner eg. Visst dåke lese på tv.com er det er ein person som kan gå gjennom vegger, eg mistenker at det er han.

7144802[/snapback]

 

 

Jeg fikk det for meg at sønnen til stripperen kan gå igjennom vegger?

 

Virka sånn i episode 1 når hun roper etter han, og først hører han på rommet hans, så er han plutselig i stua, der hun kommer og kjefter på ham, at han ikke må gjøre sånn.

Lenke til kommentar
Jeg fikk det for meg at sønnen til stripperen kan gå igjennom vegger?

 

Virka sånn i episode 1 når hun roper etter han, og først hører han på rommet hans, så er han plutselig i stua, der hun kommer og kjefter på ham, at han ikke må gjøre sånn.

7146149[/snapback]

Genmateriale (en prosentandel) går i arv fra foreldrene til barnet. Skal ikke se bort ifra at både junior og gangsterfaren har den samme egenskapen.

 

Episode 5 var fantastisk. Denne serien slår både Lost og Prison Break.

Lenke til kommentar
Artig vri forresten mht de nye evnene til Peter Petrelli; er han en slags hybrid som både kan fly og se framtida?

7146602[/snapback]

Evnene hans er at han er en slags kamelon, han kan tilegne seg kreftene til de han er sammen med.

  • Fly sammen med Nathan
  • Se/male fremtiden sammen med Zack
  • Stoppe tiden/oppholde seg i tidsriften sammen med Hiro

Lenke til kommentar
Artig vri forresten mht de nye evnene til Peter Petrelli; er han en slags hybrid som både kan fly og se framtida?

7146602[/snapback]

Evnene hans er at han er en slags kamelon, han kan tilegne seg kreftene til de han er sammen med.


  •  
  • Fly sammen med Nathan
     
  • Se/male fremtiden sammen med Zack
     
  • Stoppe tiden/oppholde seg i tidsriften sammen med Hiro
     

7146651[/snapback]

 

 

ah faen, det der burde ha vært i spoiler, det hadde jeg virkelig ikke skjønt selv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...